Gå til innhold
Hundesonen.no

Skillevegg i Herkules bilbur


Recommended Posts

Ingen av dei eg har hatt inni har fått det til i alle fall, og den eine er heilt kriminell og kjem seg ut av omtrent alt. Eg fekk den strengt tatt berre så vidt av sjølv, og då fekk eg hjelp. Den er skrudd fast og må "løftast" for å takast ut, og verkar sikker nok til ikkje å bli knust så lett. Edit: mine er ca 25-30kg. Utbrytardronninga har knust opptil fleire slike bur utanfor butikkar tidlegare og er generelt ganske sterk og utan hemningar når det skal herjast.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dei eg har hatt inni har fått det til i alle fall, og den eine er heilt kriminell og kjem seg ut av omtrent alt. Eg fekk den strengt tatt berre så vidt av sjølv, og då fekk eg hjelp. Den er skrudd fast og må "løftast" for å takast ut, og verkar sikker nok til ikkje å bli knust så lett. Edit: mine er ca 25-30kg. Utbrytardronninga har knust opptil fleire slike bur utanfor butikkar tidlegare og er generelt ganske sterk og utan hemningar når det skal herjast.

Takk for svar! Det høres jo absolutt lovende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veninne av meg måtte ødelegge skilleveggen for å få til å ta den ut så tror den er ganske solid ;) (hennes satt ekstra godt fast da vann hadde gjort at den utvidet seg litt i bunnen men likevell - den er rimelig solid altså).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...