Gå til innhold
Hundesonen.no

Flokespray?


tmp
 Share

Recommended Posts

Det er gøy med badeglad pelshund :drool: en fullpelset en, dessuten :blink: Lurete derfor på om noen andre her med pelshund (spes. puddel) har prøvd diverse flokesprayer og hvilken synes dere er best?

Praktisk sommer- og badefrisyre er heldigvis snart på plass, men har litt jobb etter helgens badekalas kan du si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy med badeglad pelshund :drool: en fullpelset en, dessuten :blink: Lurete derfor på om noen andre her med pelshund (spes. puddel) har prøvd diverse flokesprayer og hvilken synes dere er best?

Praktisk sommer- og badefrisyre er heldigvis snart på plass, men har litt jobb etter helgens badekalas kan du si..

Jeg har alltid brukt Ice on Ice, den skal også ha solfaktor noe som er kjekt på nedklipte hunder og på pels som blekes i solen - spes brune hunder blekes jo lett i sola. Men det beste tipset jeg har er i grunn å klippe ned altså.. :fear: beklager. :) Jeg har friskt i minne en sommer på camping med saltvannsbading og sandstrandliv med en heller hårete puddel (riktignok i flokealderen) og det ble helt krise - selv om jeg skylte ut alt saltvannet hver dag og børstet etter evne. Så her i huset blir puddelen nedskrelt når sommeren kommer - det er så mye enklere for oss begge :)

Jeg bruker Ice on Ice på eget hår når det har blitt dreads av det, og på jentene når jeg skal gre dem, så de ikke skal bli så elektriske. :)

Haha, det gjør jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...