Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har handlet fra Jamihundsport


Recommended Posts

Du slipper ihvertfall å betale dobbel moms slik man må hos feks Björkis. Har handlet seler fra Jami mange ganger og de leverer kjapt. Tror jeg betalte norske avgifter på dem. Altså de skrev ikke ned verdien så vidt jeg husker

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Før så juksa de det til og sendte som gave uten å skrive pris på, men de har nok blitt litt for store for å gjøre det lenger :) Siste gangene jeg kjøpte derfra sto det verdi på og jeg betalte alt jeg skulle for å få det inn i Norge. Men dette er noen år sida nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hvis man bor i nærheten av Sverige er det genialt å bruke post restante. Både ved handel på svenske nettbutikker, og plasser som sender til Sverige, men ikke Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bor i nærheten av Sverige er det genialt å bruke post restante. Både ved handel på svenske nettbutikker, og plasser som sender til Sverige, men ikke Norge.

Går det fortsatt ann altså? Trodde det ble slutt på det for ett år eller to siden?

Om det fortsatt går vet jeg hva jeg skal bestille og plukke opp når jeg er litt nærmere Norge :)

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poste restante går fortsatt helt fint :) .

Greit å sjekke at nettbutikken sender med Posten og ikke f.eks DHL.

Sendes det med DHL kan det hentes på Eurocash, Svinesund.

Går det med posten, bestiller man på eget navn (eller navnet til den som skal hente pakken. Husk pass).

Så:

Poste restante

Prästängsvägen 17

452 33 Strömstad, Sverige

Veldig greit!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Går fortsatt an ja :) Man finner ut hvem som tilbyr det som er nærmest, bestiller pakke med adressen til det stedet og gir beskjed om at "nå kommer det en pakke i mitt navn". Så henter man og betaler for tjenesten når man henter pakken. De fleste lagrer pakkene i ca 3 uker, og prisen for tjenesten er heller ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...