Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunden min har adoptert!


Mettings
 Share

Recommended Posts

Jeg har ei jrt tispe på snart to år. For ett par uker siden overtok jeg tre marsvin.

Problemet nå er at hunden nekter å forlate marsvinburet. Hun knurrer visst alle andre enn meg er borti buret.. Hun har sin andre løpetid nå.

Hva skal jeg gjøre?? Kan jo ikke akkuratt kvitte meg med marsvina. Tar jeg dem ut vasker hun ørene dems og dytter dem i en diger haug og bare ligger å ser på dem.. Går de for langt henter hun de igjen. Så det er vel ganske klart at hun tror disse er valpe hennes.

Men som sagt, får jo ikke tatt fra henne marsvina, for de må jo være her X-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei igjen! takker for svar! Bikkja gikk lei. Har innført forbud for henne mot å være i nærheten nå.. Så nå beundrer hun på avstand, å er ikke så interessert lengere! Kan ikke være mye instinkt igjen i voffen min. En rottefanger som adopterer marsvin. Nå går det helt fint. Ingen knurring eller noe:p

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! takker for svar! Bikkja gikk lei. Har innført forbud for henne mot å være i nærheten nå.. Så nå beundrer hun på avstand, å er ikke så interessert lengere! Kan ikke være mye instinkt igjen i voffen min. En rottefanger som adopterer marsvin. Nå går det helt fint. Ingen knurring eller noe:p

:lol: Så herlig hun høres ut :wub:

Jeg har en (halvt) terrier og hun har en tendens til å hente seg kosedyr som blir valpen hennes (sånn av og på når hun husker på den) når hun har innbildt. Siden hun ikke blir like kronisk som det høres ut som din blir så lar jeg henne bare holde på. Hun skal ligge oppå kosedyret for å amme det, mistenker jeg at grunnen er :lol: Også går hun rundt og bærer på den nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...