Guest vivere Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Et bilde helt uten flagg, sløyfer og stæsj. Var på 17. mailunsj hos svoger og svigerinne i nærheten av Vormsund. Cockeren Jonny avsynger nasjonalsangen før barnetoget passerer. Siter
Gjest Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Kan ikke forestille meg en bedre måte å tilbringe 17 mai på enn dette Også ble det en liten snarvisitt innom "naboen" når vi allikevel var i området Kjørt over til Kilpis, eller hyttefeltet? Hvis dere var på spikerhytta mellom skibotn og kilpis blir jeg seriøst tankefull om du er dattera til en kollega av pappa, de har nemlig cavalier Siter
maysofie Skrevet 19. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Vi tilbrakte altså dagen ved Heisetra med venner, familie, hunder, grilling og masse kos 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Trudde jeg hadde posta, men det fikk jeg visst ikke til. Knertis, trollbolla og jeg på tur langs Alnaelva. Hipp hipp! Aiko bare elsker å bli heist opp og tatt bilde av. 8 Siter
Snoffe Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Selv om dette bilde er fra i 17.mai 2014 så er jeg vill og gal og legger det ut likevel Var sikkert den fineste 17.mai feiringen jeg har hatt, og Koda koste seg helt vanvittig mye 7 Siter
Aslan Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Hadde det for det første ikke høljeregnet og om jeg for det andre hadde klart å gå, så hadde jeg mikset finere bakgrunn. Men sånn ble det ikke 7 Siter
Wilhelmina Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Kjørt over til Kilpis, eller hyttefeltet? Hvis dere var på spikerhytta mellom skibotn og kilpis blir jeg seriøst tankefull om du er dattera til en kollega av pappa, de har nemlig cavalier Vi var nok bare en liten dagstur oppi dalen der Siter
Snøfrost Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Så mange fine bilder! Årets 17. mai var av den mer kjedelige sorten for mitt vedkommende. Var på jobb. Så ingen bilder fra i år. Får ta det igjen til neste år Siter
Gjest Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Vi var nok bare en liten dagstur oppi dalen der Pfuh, det var bra Siden du skreiv naboen så tenkte jeg dere bodde der Siter
tmp Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Hundepasser ble syk, og berten ble med på barnas 17 mai. Han tok det på strak arm, og jeg tror jeg har verdens cooleste hund Tar livet med ro 6 Siter
Sirius Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Skrevet 22. Mai 2015 Kanskje litt seint ute, men her er eit av mange 17. Mai bilete eg tok!^_^ 2 Siter
Recommended Posts