Gå til innhold
Hundesonen.no

Første utstilling i morgen!!!!


Maria

Recommended Posts

Det går nok bra skal du se :D

I morgen skal jeg stille pappas hund, men merkelig nok gruer jeg meg ikke selv om han er et monster å handle om dagen, draing og lukting på bakken er nemlig gøy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha alle sammen!! :D Gode "oppmuntringer"!

Yakine-Har ikke klippet henne da. :D

Har ikke øvd så mye, egentlig ikke no.. :-o Ikke på løping i alle fall, kun litt på oppstilling.. Men men.. Det går sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha alle sammen!! :D Gode "oppmuntringer"!

Yakine-Har ikke klippet henne da. :D

Har ikke øvd så mye, egentlig ikke no.. :-o Ikke på løping i alle fall, kun litt på oppstilling.. Men men.. Det går sikkert bra.

Det har du vel!! Du har jo vært med på ringtreningene!! Og det har jo gått bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vi ferdige! :) Jeg er kjempefornøyd! Chessea var ikke flink å stille opp, men løp veldig bra. Hun ble nummer 2, av 2 tisper. Den andre tispa var veldig fin. Men etter hvordan jeg forstod dommeren likte hun begge hundene veldig godt!! :D

Her er kritikken:

7 mnd gammel tispe av god størrelse, korrekt hode, velformet skalle m/god nakkeknøl, godt snuteparti, meget velvinklet framme og bak, men enda noe smal i brystet. Stram overlinje, godt ansatt hale, beveger seg med godt driv, men er enda noe smal og løs i fronten. Bølgel, lang pels, god pelsstruktur. Trenger mer ringtrening.

:D

Forresten! Er stram overlinje positivt eller negativt?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...