jma Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Har en kamerat som har drivi med oppdrett som skal selge huset sitt. Her er det fem solide hundebåser i låven, fem hundegårder, og hele hagen er gjerdet inn. Fine og lite brukte skogsveier rett ved huset. http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=58641517&location=1.20008.20135&location=0.20008&property_type=1&property_type=11&sort=1&ref=fas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Hadde gladelig bodd der om jeg hadde hatt en jobb i nærheten, flott sted Følger gressbanen med på kjøpet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Heldigvis er det for langt unna Oslo... hadde det vært innenfor en times kjøring til Oslo så hadde jeg glatt gått for den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Heldigvis er det for langt unna Oslo... hadde det vært innenfor en times kjøring til Oslo så hadde jeg glatt gått for den der. da hadde du nok fått konkurranse i budrunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Gressbanen er kun blitt leid til nå, men tror det er mulighet for å kjøpe den av grunneieren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Nydelig Godt det er et stykke unna for det var perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 2. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2015 Ooo, hvis jeg hadde villet bo på Østlandet hadde jeg glatt kjøpt det der! Og for en fantastisk pris også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 2. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2015 Om ET år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts