Justisia Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 artikel Grunneier og sauebonde Hans Herman Utgård er villig til å skyte løshunder. Utgård er grunneier på Vesterøy. I årenes løp har han skutt to løshunder selv, og en tredje hund er skutt med hans samtykke. Siter
Guest lijenta Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 Hørtes ut som en som har mistet mange sau fordi hundeeiere ikke overholder bandtvangen og at han vil prøve å være litt avskrekkende siden det nå til helga er første helga som gjerne sommerhyttene åpner Siter
Guest Gråtass Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 Blir mest skremt av å lese kommentarfeltet jeg... Siter
roxie88 Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 Skjønner frustrasjonen hans. Kom over dette bildet på facebook i dag, en søye som er blitt skadd av løshund og måtte avlives. Dyrlegen tok ut fire fine lam som også var døde. Siter
Ingridhw Skrevet 27. April 2015 Rapporter Skrevet 27. April 2015 Skjønner frustrasjonen hans. Kom over dette bildet på facebook i dag, en søye som er blitt skadd av løshund og måtte avlives. Dyrlegen tok ut fire fine lam som også var døde. *klipp* Noe så grusomt! Kan være lurt å legge bildet i en spoiler, ikke alle som vil se slike bilder. Synes det er så mange saker som dette hvert år og flere hendelser det ikke skrives om i avisene. Her jeg bor finnes det områder det ikke er lov med hund i det hele tatt i sommerhalvåret fordi det har vært så mange hendelser med hund og sau. 1 Siter
mushi Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 Kan være lurt å legge bildet i en spoiler, ikke alle som vil se slike bilder. La bildet i spoiler Moderator mushi 2 Siter
Meg Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 slike bilder burde spres. Gjerne til dem som ikke gidder holde båndtvangen fordi deres hund er så snill og de har så god kontroll...men det når vel ikke inn uansett. DERES snille FIDO gjør ingenting galt... Skjønner bonden godt i artikkelen godt jeg! 5 Siter
Wednesday Skrevet 28. April 2015 Rapporter Skrevet 28. April 2015 Blir mest skremt av å lese kommentarfeltet jeg... Enig! Blir alltid skremt av kommentarfelt forsåvidt Skjønner denne bonden veldig godt! 1 Siter
Recommended Posts