Alzenas Skrevet 30. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2015 Tenkte jeg måtte innom å slenge inn noen bilder av Rav, som egentlig ikke er så lita lenger 12 Siter
Aslan Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Traff en liten en fra deg her om dagen! Sikkert fra dette kullet Trondheim! Men helt glemt både navn og alder, enda valp er det eneste jeg husker Utrolig søt ihvertfall! Leker iblant med lappetrollet mitt Siter
Rocket Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Awww, så søt hun er! Også de ørene da! Siter
LØJ Skrevet 2. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2015 Må være det nydeligste jeg har sett på lenge Siter
Rocket Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 Jeg drømte at jeg hadde en hvit whippetvalp som het Snow her en natt, kullene dine påvirker meg! Litt usikker på kjønn, men tror det var ei tispe, Rocky levde enda og jeg hadde flyttet tilbake til ene barndomshjemmet mitt. Og hadde kjøpt opp nabotomta, revet huset som sto der og gjerdet inn hele greia og driftet et løsslippsområde. Og så var vist Snow en kløpper på å gå spor. Tror aldri jeg har sett en whippet gå spor før, men det var dritkult i drømmen min i hvertfall. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 5. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2015 Jeg drømte at jeg hadde en hvit whippetvalp som het Snow her en natt, kullene dine påvirker meg! Litt usikker på kjønn, men tror det var ei tispe, Rocky levde enda og jeg hadde flyttet tilbake til ene barndomshjemmet mitt. Og hadde kjøpt opp nabotomta, revet huset som sto der og gjerdet inn hele greia og driftet et løsslippsområde. Og så var vist Snow en kløpper på å gå spor. Tror aldri jeg har sett en whippet gå spor før, men det var dritkult i drømmen min i hvertfall. Mange whippeter er rå på blodspor, så det er ikke så dumt tenkt. 1 Siter
Tavi Skrevet 5. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2015 Jeg drømte at jeg hadde en hvit whippetvalp som het Snow her en natt, kullene dine påvirker meg! Litt usikker på kjønn, men tror det var ei tispe, Rocky levde enda og jeg hadde flyttet tilbake til ene barndomshjemmet mitt. Og hadde kjøpt opp nabotomta, revet huset som sto der og gjerdet inn hele greia og driftet et løsslippsområde. Og så var vist Snow en kløpper på å gå spor. Tror aldri jeg har sett en whippet gå spor før, men det var dritkult i drømmen min i hvertfall. Oldemor til dette kullet (bestemor til min og Enya) er godkjent ettersøkshund på elg, og har gått til 1.pr på blodsporprøve 1 Siter
Alzenas Skrevet 14. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2015 (endret) Åh tusen takk folkens, gøy å komme innom å lese kommentarene på lille Rav! Mamma`n til Pearl er som Tavi skriver godkjent ettersøkshund på elg, det samme var kullsøster av Pearl, så det er ikke så uvanlig det heller :-) Her er lille Rav og mamma`n sin Enya nå for 10 minutter siden Må også ta med vakre Max (Pearl`s Legacy`s Diamond Dust) som snart skal på utstilling! Endret 14. Oktober 2015 av Alzenas 2 Siter
Recommended Posts