Kristiin Skrevet 20. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Har også ei sele, passer en 15-20kg hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Har også ei sele, passer en 15-20kg hund 11069697_10153338289832994_451180728_o.jpg Kan den passe en whippet på 15kg mon tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Kan den passe en whippet på 15kg mon tro? Det kan godt hende! Du kan godt få prøve om du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Det kan godt hende! Du kan godt få prøve om du vil Skal du på lp-trening i kveld? Evt stevne på søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Skal du på lp-trening i kveld? Evt stevne på søndag? Har agilitytrening på skjetlein i kveld, og rallystevne på skjetlein i helga. Kanskje du evt. kunne droppet innom rallystevnet etter lp-stevnet? Lurt på om jeg skulle se på noen klasser i lp på søndag, men er redd for at rallyklassene går fortere enn forventet, så jeg kommer forseint til klassen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Selger også en sekk med Royal Canin medium adult for 4kg. Veiledende pris 372,- (http://www.zoopermarked.no/3182550708197?gclid=CO3HvPelg8UCFYT2cgodA1QAIw) Selges 200,- 1352306834-51523400.jpg Setter ned prisen til 150,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 30,- 10,- 10,- 30,- 30,- 70,- 100,- Om dere syns prisen er feilsatt så mottar jeg gjerne bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Har agilitytrening på skjetlein i kveld, og rallystevne på skjetlein i helga. Kanskje du evt. kunne droppet innom rallystevnet etter lp-stevnet? Lurt på om jeg skulle se på noen klasser i lp på søndag, men er redd for at rallyklassene går fortere enn forventet, så jeg kommer forseint til klassen min Jeg skal se om jeg husker på det, så svipper jeg innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Hei er interessert i: Skinnselen, kanskje komteselen- kan de passe en golden tispe på 20kg på20 mnd? Popup buret Og boken om trening og friskvard- er det bok eller mer dagbokstil? Det må kunne sendes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Boka ser slik ut innvendig, så er mer dagbokstil, I tillegg er det et par sider i starten for å fylle ut hellsestatus osv. Kan prøve selene på setteren som veier rundt 20 kg, så får jeg et bedre innblikk om jeg tror de kan passe din. Kan også måle buret og ta bilde av den lille skaden i morgen, så du får sett det også. Og alt kan sendes sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Boka ser slik ut innvendig, så er mer dagbokstil, I tillegg er det et par sider i starten for å fylle ut hellsestatus osv. Kan prøve selene på setteren som veier rundt 20 kg, så får jeg et bedre innblikk om jeg tror de kan passe din. Kan også måle buret og ta bilde av den lille skaden i morgen, så du får sett det også. Og alt kan sendes sammen Tusen takk. Da dropper jeg hvertfall boken. Blir fint med bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Tok like så godt bilder med en gang @Debbie Pop-up buret: Målene(målte høyden helt i front v/inngang, og den var 56 så skjønner ikke heelt disse målene. Mulig høyden er målt på siden?!) Sammenlagt Oppslått Skaden(trodde den var litt mindre. Muligens plass til en snute i hullet.) Buret er forøvrig kun brukt en gang, og det var i forbindelse med det at hullet ble til Tok bilde av det andre buret i samme slengen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTT Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Er agilityvippa fortsatt tilgjengelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 21. April 2015 Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Jepp, men den er ikke noe jeg har lyst til å sende pga tyngde/størrelse Jeg skrudde den sammen selv, så det skal være mulig å skru den fra hverandre, ellers så kan den hentes på henger. Dersom du bor i området og er interessert så kan jeg få tatt bilder og sjekket tilstand på den på torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2015 Jeg skal se om jeg husker på det, så svipper jeg innom Gjør det du, så legger jeg sela i bilen Hei er interessert i: Skinnselen, kanskje komteselen- kan de passe en golden tispe på 20kg på20 mnd? Både skinnselen og komteselen er brukt på setter på 20kg. Skinnselen er det dog noen som har meldt interesse for- og vil prøve, om den ikke blir solgt skal jeg varsle deg. Men for bildets skyld kan jeg godt prøve komteselen på Christines setter? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTT Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg er interessert Får pappa til å hente, men kjekt om den kan demonteres "litt" før videre transport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Sender deg pm på torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. April 2015 Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 Gjør det du, så legger jeg sela i bilen Både skinnselen og komteselen er brukt på setter på 20kg. Skinnselen er det dog noen som har meldt interesse for- og vil prøve, om den ikke blir solgt skal jeg varsle deg. Men for bildets skyld kan jeg godt prøve komteselen på Christines setter? Ja gjerne. Dog er hun noe lavere og kraftigere enn settere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. April 2015 Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 Ja gjerne. Dog er hun noe lavere og kraftigere enn settere Skal møte Kristin i morgen, så skal prøve, samt ta bilder av sela på med det i tankene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Og vi har mer utstyr og selge! Slalåmen legger jeg ut samme bildet av en gang til, siden vi hadde enda ett sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 På det grå/grønne dekkenet skal det bare stå 100,- (75cm er størrelsen) Christine kommer også med mer ting, nomesele, hurtta dekken ol. Edit: endret opp skriveleifen min på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2015 Fikk oppgaven av og legge ut utstyret til Christine også - gjerne send henne PM og dette utstyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Står det ikke noe merke og str på nomeselene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Rosa - troll med fargekoden "hvit" (du finner målene på trolls hjemmeside Den til 50,- troor den er fra seleverkstedet, fant ikke noe størrelse.. Men passer hund på 20 kg Den siste nomesela - @Christine vet du størrelse? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Rosa - troll med fargekoden "hvit" (du finner målene på trolls hjemmeside Den til 50,- troor den er fra seleverkstedet, fant ikke noe størrelse.. Men passer hund på 20 kg Den siste nomesela - @Christine vet du størrelse? Den siste nomeselen fra Manmat er brukt på liten huskytispe på ca 18 kg. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts