Gjest Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Hvor høy er du? 158 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 158 Da skiller det 6cm ja, men så har jo benlengde mest å si. Jeg har korte ben og må alltid gå for bukser som er så korte som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 17. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Jeg får prøve å finne noe utvalg i butikkene. Er så vanskelig, må ha litt størrelse liksom, det er det ikke alle butikker som tar inn så mye av, det de tar inn blir fort plukka ut. blæh. Kanskje jeg må slanke meg i stedet Synes også fjellräven er knapp i størrelsene, så de utgår dessverre. Norrøna har jeg ikke prøvd, men lurer på om de også kan bli litt knappe i XL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Da skiller det 6cm ja, men så har jo benlengde mest å si. Jeg har korte ben og må alltid gå for bukser som er så korte som mulig. Samme her. Men da er det kanskje håp. Synes nemlig fjellreven har så mye fint men blir så skuffa hver gang jeg prøver for finner ingen størrelse som passer. Men da skal jeg se om jeg ikke kan få prøvd flere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 17. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Breheimen til Bergans har en shortmodell. Litt usikker på om de har short til herre, men i alle fall til dame. Jeg har en sånn bukse, det er den andre, den forrige ble sikkert ti år og ble brukt MYE. Hele året. Du, hvordan er den i livet? Er det mye/lite stretch der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Du, hvordan er den i livet? Er det mye/lite stretch der ? Lite stretch i Breheimen, men de har opptil str XXL i kortutgave til dame. Bør passe om en er opptil ca str 50 til vanlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Samme her. Men da er det kanskje håp. Synes nemlig fjellreven har så mye fint men blir så skuffa hver gang jeg prøver for finner ingen størrelse som passer. Men da skal jeg se om jeg ikke kan få prøvd flere! Hva med å prøve en herremodell? Jeg har en og synes den er veldig kurant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Du, hvordan er den i livet? Er det mye/lite stretch der ? Litt i sidene, men den er ikke veldig stretchy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Hva med å prøve en herremodell? Jeg har en og synes den er veldig kurant Har man rumpe og lår funker herremodeller svært sjelden. Er en kort og har rumpe, hofter og lår, er det bare å glemme. Evt så må en innfinne seg med en svømmetur i beinlengde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Har man rumpe og lår funker herremodeller svært sjelden. Er en kort og har rumpe, hofter og lår, er det bare å glemme. Evt så må en innfinne seg med en svømmetur i beinlengde Æsj, det var jo dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 17. April 2015 Rapporter Share Skrevet 17. April 2015 Pinewood var merket på den jeg tenkte på i går, men vi hadde bare herremodell med avtagbare bein, så da vet jeg ikke om den finnes i dame :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2015 Pinewood var merket på den jeg tenkte på i går, men vi hadde bare herremodell med avtagbare bein, så da vet jeg ikke om den finnes i dame :/ Takk for at du sjekka da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. April 2015 Rapporter Share Skrevet 18. April 2015 Sverger til lundhags bukser Litt stiv pris, men knakende gode, og min eldste er 5 år, og i perioder brukt hver dag- og det vises knapt på buksen. Veldig behagelig og gå/springe med, fins ikke stiv og ekkel- det er stretchy stoff i rumpa, lårene og under knærne. Stoffet tørker også fort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Synes ofte at når buksene er større i størrelsen og faktisk passe i lengden, så er de viiiide i lårene. Svømmer i dem da og får jo nesten plass til to lår i ett bein. Må ha bukse som er ganske vid og elastisk i midjen og kort i beina (157), men ikke særlig vid i lårene og det er kjempevanskelig å finne. Noen som vet om noe bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Synes ofte at når buksene er større i størrelsen og faktisk passe i lengden, så er de viiiide i lårene. Svømmer i dem da og får jo nesten plass til to lår i ett bein. Må ha bukse som er ganske vid og elastisk i midjen og kort i beina (157), men ikke særlig vid i lårene og det er kjempevanskelig å finne. Noen som vet om noe bra? Ingen tips, men mye av den samme utfordringen her. Jeg har ikke fått prøvd, men bestilte meg nettopp Lundhags bukse (authentic) på outnorth.no, de har visst gratis retur. Den buksa har de e kort modell, dn skal være videre i midja. Se på Lundhags.se for å finne riktig størrelse. Jeg er spent iallefall! Måtte bare bestille, sånn short og større størrelser finner man jo aldri i butikkene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Ingen tips, men mye av den samme utfordringen her. Jeg har ikke fått prøvd, men bestilte meg nettopp Lundhags bukse (authentic) på outnorth.no, de har visst gratis retur. Den buksa har de e kort modell, dn skal være videre i midja. Se på Lundhags.se for å finne riktig størrelse. Jeg er spent iallefall! Måtte bare bestille, sånn short og større størrelser finner man jo aldri i butikkene Hm, den hørtes bra ut Også økologisk også, da Si hvordan den er, da, når du får den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 19. April 2015 Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Hm, den hørtes bra ut Også økologisk også, da Si hvordan den er, da, når du får den! Jeg kjøpte en slik til min mann til jul. Han elsker den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 19. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2015 Hm, den hørtes bra ut Også økologisk også, da Si hvordan den er, da, når du får den! Det skal jeg gjøre. Jeg er ganske brei over ræva da Det var fin pris også, sånn hvis den passer liksom. 1500 er akkurat innafor føler jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2015 Det skal jeg gjøre. Jeg er ganske brei over ræva da Det var fin pris også, sånn hvis den passer liksom. 1500 er akkurat innafor føler jeg Har du fått buksa? Jeg kom forresten på at Cecilie Skog sin bukse hos Bergans er god. Jeg har ei derfra, kjøpte i fjor, som er ganske tynn i stoffet, myk og med god plass. Desverre noe lang i beina, vet ikke om de kommer i en kortere utgave også, men er ellers god å ha på. Så at XXL har ei lett bukse fra Bergans som også satt ganske godt på. Husker ikke merket, men tror det var noe kampanje på det nå. Skal innom og prøve den igjen, så kan skrive ned merke om noen er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 9. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2015 Norrøna har noen bukser som heter "Lofoten" og noen flere navn jeg ikke kommer på i farta, som er veldig fine som både vanlig turbukse og overtrekksbukse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2015 Har du fått buksa? Jeg kom forresten på at Cecilie Skog sin bukse hos Bergans er god. Jeg har ei derfra, kjøpte i fjor, som er ganske tynn i stoffet, myk og med god plass. Desverre noe lang i beina, vet ikke om de kommer i en kortere utgave også, men er ellers god å ha på. Så at XXL har ei lett bukse fra Bergans som også satt ganske godt på. Husker ikke merket, men tror det var noe kampanje på det nå. Skal innom og prøve den igjen, så kan skrive ned merke om noen er interessert. Det var skivebom for meg. Returnerte den jeg Den passet, men da ble den aaaaalt for vid i bena, rundt knærne og leggen, også var den for lang jeg så helteit ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2015 Jeg kom forresten på at Cecilie Skog sin bukse hos Bergans er god. Jeg har ei derfra, kjøpte i fjor, som er ganske tynn i stoffet, myk og med god plass. Desverre noe lang i beina, vet ikke om de kommer i en kortere utgave også, men er ellers god å ha på. Jeg kjøpte for noen uker siden en av de Cecilie-buksene, denne: http://nettbutikk.bergans.no/klær/Bukse/vindbeskyttende/Cecilie-Hiking-Pnt-Black-L-147559-p0000471882så langt veldig fornøyd! Akkurat sånn lett og god i stoffet som jeg syns er godt på alle andre årstider enn vinter (går mest i shorts på sommeren, men greit å ha bukse som går an da og), den tørker lett og er behagelig på. Så langt stor tommel opp Jeg har for tiden litt for mye på kroppen, derfor passer ikke lundhagsbuksa mi helt lengre, men spørs om den blir permanent byttet ut altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2015 Det var skivebom for meg. Returnerte den jeg Den passet, men da ble den aaaaalt for vid i bena, rundt knærne og leggen, også var den for lang jeg så helteit ut Det var jo synd! Jeg kjøpte for noen uker siden en av de Cecilie-buksene, denne: http://nettbutikk.bergans.no/klær/Bukse/vindbeskyttende/Cecilie-Hiking-Pnt-Black-L-147559-p0000471882så langt veldig fornøyd! Akkurat sånn lett og god i stoffet som jeg syns er godt på alle andre årstider enn vinter (går mest i shorts på sommeren, men greit å ha bukse som går an da og), den tørker lett og er behagelig på. Så langt stor tommel opp Jeg har for tiden litt for mye på kroppen, derfor passer ikke lundhagsbuksa mi helt lengre, men spørs om den blir permanent byttet ut altså Det er den jeg har, tror jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts