JulieJ Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Jeg vil gjerne presentere min kjære Sol (eller Shamsi, som har blitt kjælenavnet hennes, og som betyr min sol på arabisk). Hun flyttet inn hos meg for ett par uker siden etter å ha bodd hos sin eier og oppdretter i Flekkefjord hele sitt liv. Hun ble to år 10.04. Jeg har lenge hatt en fasinasjon for belgere og har endelig fått drømmehunden i hus . Hun er ei super tispe, med kjempefint gemytt. Hun er utrolig kosete, sosial og har virkelig avknapp når vi er inne- samtidig som hun er var, oppmerksom og lærer utrolig kjapt. Jeg gleder meg sånn til tiden vi har foran oss! Vi har nå meldt oss på lydighetskurs (Stovner hundeklubb) og jeg har kjempelyst til å begynne med rundering etterhvert. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Så flott! Også fra Flekkefjord, så gøy (jeg er født og oppvokst i Flekkefjord) Har hilst på et par terver i området, kanskje hun er en av dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Er hun fra Alyn? ^^ Kjempe fin er hun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Nydelig frøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Er hun fra Alyn? ^^ Kjempe fin er hun! Ja, det er hun <3 Tusen takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Så fin! Digger navnet hennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Kjempe fin Og for et fint navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Hun er vakker! Kjempefint og feminint hode. Gleder meg til flere bilder etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Åh, så fin hun er! Gratulerer med ny vofs, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Koselig å se deg her inne, Julie (hilsen Nina fra Tam ). Og endelig ble det hund på deg også. Veldig søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 tusen takk alle sammen <3 Flere bilder kommer! Det var lenge siden Nina , håper alt er bra med deg ! takk, jeg er veeeldig fornøyd med frøkna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 13. April 2015 Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Hurra for flere belgere på sonen! For en søt frøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 20. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 På tur i vårsola <3 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 For ei snerten dame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 20. April 2015 Rapporter Share Skrevet 20. April 2015 Vakker hund ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 6. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 Nå begynner frøkna å bli ordentlig husvarm og jeg oppdager nye og herlige sider av henne rett som det er. På lydighetskurs koser hun seg veldig og plukker opp ting kjempefort, så vi håper å få tatt bronsjemerket om ikke så alt for lenge Utover det smiler hun HELE tiden, spesielt når hun hilser på nye hunder og folk. Jeg synes det er helt nydelig , men jeg forstår godt at folk skvetter litt, hun ser jo livsfarlig ut, haha . Så jeg må forklare til mange vi møter at hun ikke er så farlig som hun ser ut som. Det er sikkert flere med smilende hunder som opplever dette? (Skal legge ut en video av smilingen en dag tenkte jeg ) Flott flokk på tur! Edit: foto: Camilla W. Nyberg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 6. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2015 Så herlig hun er. Elsker belgere som smiler. Hihi. Kanskje vi treffes på LP banen en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Bilder etter en kjempefin helg i Molde og Kristiansund Edit: Foto: Andreas Lium 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Hihi, for en søt, langbent sak! Ordentlig fin, er hun 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 14. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2015 Her er noen bilder fra en kjempe fin telttur i Hakadal i helgen Det virket som pysefrøkna hadde en super tur, med mange nye og spennende oppleveler og mye deilig utetid <3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2015 ser ut som en fin tur med flott vær :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 14. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 Nå var det tid for å endre trådtittel og presentere vårt kommende familiemedlem Flickerin Flames First Crush Vi får en nydelig jaktgoldenvalp fra Flickerin Flames den første uken i juli. Vi planlegger å kalle han Midas Vi var å besøkte kullet når de var litt over 4 uker gamle, og vi fikk om mulig enda bedre magefølelse av oppdretter og kull. Lykke (mor til kullet) var en sosial, høflig, nett, arbeidsom, energisk og trivelig hund- alt vi ønsket oss i en jaktgolden. Se mer om kullet her: http://www.flickerinflames.com/pages/aktuell_kull.html Planene for denne lille herligheten er forhåpentligvis en karriere som redningshund, hvis matmor klarer å holde tritt med utdanningen Jeg var nettopp på et fantastisk runderingskurs med Shamsi (terven) hos CATCH hundeskole, så planen er å delta på kurset "fra valp til stjerne" hos denne hundeskolen til høsten, så nå leser jeg Maria Brandels bøker og syns dagene går fryyktelig sakte. Vi kjøpte oss også nytt rekkehus forrige uke, så 1.august flytter to og firbente til et nytt hus med mye bedre plass, store uteområder og marka som nærmeste nabo. MYE Å GLEDE SEG TIL 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 14. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 1 time siden, JulieJ skrev: Nå var det tid for å endre trådtittel og presentere vårt kommende familiemedlem Flickerin Flames First Crush Vi får en nydelig jaktgoldenvalp fra Flickerin Flames den første uken i juli. Vi planlegger å kalle han Midas Vi var å besøkte kullet når de var litt over 4 uker gamle, og vi fikk om mulig enda bedre magefølelse av oppdretter og kull. Lykke (mor til kullet) var en sosial, høflig, nett, arbeidsom, energisk og trivelig hund- alt vi ønsket oss i en jaktgolden. Se mer om kullet her: http://www.flickerinflames.com/pages/aktuell_kull.html Planene for denne lille herligheten er forhåpentligvis en karriere som redningshund, hvis matmor klarer å holde tritt med utdanningen Jeg var nettopp på et fantastisk runderingskurs med Shamsi (terven) hos CATCH hundeskole, så planen er å delta på kurset "fra valp til stjerne" hos denne hundeskolen til høsten, så nå leser jeg Maria Brandels bøker og syns dagene går fryyktelig sakte. Vi kjøpte oss også nytt rekkehus forrige uke, så 1.august flytter to og firbente til et nytt hus med mye bedre plass, store uteområder og marka som nærmeste nabo. MYE Å GLEDE SEG TIL Det kommer til å bli sååååå bra! Jeg gleder med supermye til å få møte den bittelille! Jeg er misunnelig på begge kursene! Jeg har skikkelig lyst til å gå det "valp til stjerne"-kurset, men føler det er litt overkill med en 2-årig hund Du er fortsatt med på trening på onsdag? Jeg har eksamen på torsdag, men trenger litt hundetrening for å roe ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulieJ Skrevet 14. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2016 58 minutter siden, Lunatic skrev: Det kommer til å bli sååååå bra! Jeg gleder med supermye til å få møte den bittelille! Jeg er misunnelig på begge kursene! Jeg har skikkelig lyst til å gå det "valp til stjerne"-kurset, men føler det er litt overkill med en 2-årig hund Du er fortsatt med på trening på onsdag? Jeg har eksamen på torsdag, men trenger litt hundetrening for å roe ned Ja, jeg gleder meg kjempemye til å gå kurset. Uff, det går mye penger til hund om dagen ? Ja, gjerne! skal vi si kl 19? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts