Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva heter jeg da?


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

Hirka <3 <3 Jeg elsker de bøkene! Må jobbe med andre eieren hennes da, han likte det ikke :lol: Veldig mange fine navn, takk! Ingen andre som snakket til meg, og det må høres ut som et navn for mannen, itillegg til å ikke være et av allemanns navna som er I hundenorge som Mira, Zita osv.

Edit; jo ! Isobel, det var fint <3

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berte :aww: Evt Birte, om du er litt pysete :P

En dag skal jeg ha ei som heter Berte, bare fordi det er morsomt å si at hun er "min lille Berte" og "hun er litt av en Berte" og sånt :lol:

Endret av 2ne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berte :aww: Evt Birte, om du er litt pysete :P

En dag skal jeg ha ei som heter Berte, bare fordi det er morsomt å si at hun er "min lille Berte" og "hun er litt av en Berte" og sånt :lol:

Ot, jeg kjenner en dalmis som heter Berta. Dritkult navn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

 

Ny valpis? Isåfall gått meg hus forbi og grattis? :ahappy:

Ny og ny. Hun er født her :lol:

Hentet tilbake da tidligere valpekjøpere ikke ville ha henne. Nydelig frøken som var utadvendt og trygg, som hadde et lite lukket navlebrokk (aka fettpose. Som valpekjøperen fant plutselig ut at siden avl var det hun ville satse på så ville hun ikke ha henne mer :P Tiltross for at hun fikk velge valp selv og jeg presiserte at jeg ikke solgte hunder til avl, men som familiehunder... men kjekt for meg :lol: ) når vi ble kvitt UVI hun kom tilbake og fikk litt rammer inn I hodet hennes ble hun så bra at hun kunne ikke dra :wub::lol:

Vi har diskutert og diskutert. Jeg har prøvd å overtale til Isobel eller Soleil, men mannen nektet. Plutselig fant han ut at hun skulle hete Sansa (han er GOT fan ja, vi har en Arya også :P ) og etter noen dager å smake på det var jeg enig :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...