Siri Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Skrevet 18. Mars 2015 Men er det dobbelt valpeshow? Ja, det er det visst . Valpeshow for alle raser begge dager 1 Siter
Mud Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Pm kom tikkende inn.. Hun er alene Det er jo 4 unghunder av rasen her til lands, så jeg hadde et ørlite håp om flere ( ev noen svensker ), men men.. Hun er hund nr 24 i ringen, har aldri stilt så sent før jeg, kan jeg regne med mye forsinkelser? Siter
Anette Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Pm kom tikkende inn.. Hun er alene Det er jo 4 unghunder av rasen her til lands, så jeg hadde et ørlite håp om flere ( ev noen svensker ), men men.. Hun er hund nr 24 i ringen, har aldri stilt så sent før jeg, kan jeg regne med mye forsinkelser? nr 24 er da ikke veldig sent Siter
Mud Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 nr 24 er da ikke veldig sent Det er kanskje ikke det? Vant til oppmøte 09 jeg *newbie* Siter
Stine Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 18 Staffer bare... Oppmøte klokka 11 Siter
SFX Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Det er kanskje ikke det? Vant til oppmøte 09 jeg *newbie* Men du har jo ikke oppmøte klokka 24 24 hunder bedømmes på cirka fem kvarter, avhengig av dommeren, og om det er dommerelev/-aspirant. Forsinkelsene er neppe store så tidlig på dagen. Jeg kommer med Gloria, begge dager, og gleder meg veldig til å få ha henne i påska mens fôrverten er på skiferie, og å få stille henne - hun synes det er så himla kult i den ringen, så vi skal kose oss. 7 valper lørdag og 4 valper søndag, hun er inn som nummer 2 begge dager, så det blir tidlig påskemorgen. Så får vi se om resultatene slukker sorgen Siter
Anette Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Jeg og Lani skal komme og ringtrene oss Siter
Mud Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Men du har jo ikke oppmøte klokka 24 24 hunder bedømmes på cirka fem kvarter, avhengig av dommeren, og om det er dommerelev/-aspirant. Forsinkelsene er neppe store så tidlig på dagen. Jeg kommer med Gloria, begge dager, og gleder meg veldig til å få ha henne i påska mens fôrverten er på skiferie, og å få stille henne - hun synes det er så himla kult i den ringen, så vi skal kose oss. 7 valper lørdag og 4 valper søndag, hun er inn som nummer 2 begge dager, så det blir tidlig påskemorgen. Så får vi se om resultatene slukker sorgen Oppmøte kl 10 Har hørt rykter om at det gjerne kan bety kl 12 , men da satser jeg på at det ikke blir sååå lang venting Siter
Justisia Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Pm kom tikkende inn.. Hun er alene Det er jo 4 unghunder av rasen her til lands, så jeg hadde et ørlite håp om flere ( ev noen svensker ), men men.. Hun er hund nr 24 i ringen, har aldri stilt så sent før jeg, kan jeg regne med mye forsinkelser? Utstilling i Stocholm samme helg. Kan kanskje være en årsak til at du blir alene i ringen. 1 Siter
SFX Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Oppmøte kl 10 Har hørt rykter om at det gjerne kan bety kl 12 , men da satser jeg på at det ikke blir sååå lang venting Vel, det skal 23 hunder inn i ringen før deg, og selv om dommer bruker dobbel tid på de hundene, så er du likevel i ringen senest 11:18. Jeg ser også i PM at det er mye en og to i hver rase som skal inn, og det kan på mange måter gå kjappere fordi hver enkelt hund får "alt eller ingenting" med en gang, det blir ikke så mange konkurranseklasser og runder og løping da. På den annen side får dommeren mer flyt i bedømmelsen av å dømme 80 hunder av samme rase. 1 Siter
Stine Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Må nok komme tidligere enn 11, vi har samme ring som @Mud og @Siri, og de vil jeg få med meg Får jeg lov til å komme bort å ta på moppen @Mud? Siter
Siri Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Må nok komme tidligere enn 11, vi har samme ring som @Mud og @Siri, og de vil jeg få med meg Får jeg lov til å komme bort å ta på moppen @Mud? Siter
Mud Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Må nok komme tidligere enn 11, vi har samme ring som @Mud og @Siri, og de vil jeg få med meg Får jeg lov til å komme bort å ta på moppen @Mud? :lol: Selvfølgelig Den kan tas på.. og gjerne ganske masse før den skal inn i ringen Jo mer jo bedre.. Siter
Stine Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 (endret) Ok, det er blomsten din jeg vil se Og den der kan tolkes ganske vidt ser jeg :lol: Selvfølgelig Den kan tas på.. og gjerne ganske masse før den skal inn i ringen Jo mer jo bedre.. Supert Aldri sett en Puli før tror jeg, jeg har ihvertfall aldri tatt på en Red: Fått vite at dommeren teller tenner, jaja, Vigdis har fått gult før hun Endret 26. Mars 2015 av Stine Siter
Siri Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Ok, det er blomsten din jeg vil se Og den der kan tolkes ganske vidt ser jeg OMG :lol: Se på blomsten, ta på pulien... joda så.... 1 Siter
Mud Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Ok, det er blomsten din jeg vil se Og den der kan tolkes ganske vidt ser jeg Supert Aldri sett en Puli før tror jeg, jeg har ihvertfall aldri tatt på en Red: Fått vite at dommeren teller tenner, jaja, Vigdis har fått gult før hun Du kan tilmed få dele snorer hvis du vil? :lol: Siter
Stine Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 OMG :lol: Se på blomsten, ta på pulien... joda så... Ojda, så jada :teehe: Du kan tilmed få dele snorer hvis du vil? :lol: Det vil jeg! :lol: 1 Siter
Red Merle Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 4 Korthårs Collier, og 8 Samojeder. Begge oppstart kl 10. Noen som vil handle Yoshi om han og Zarek kræsjer helt? Siter
Sunlily Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 4 Korthårs Collier, og 8 Samojeder. Begge oppstart kl 10. Noen som vil handle Yoshi om han og Zarek kræsjer helt? Når skal han gå? I verste fall kan sikkert jeg.. Om du tør Multebæra skal stilles begge dagene Siter
Red Merle Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Når skal han gå? I verste fall kan sikkert jeg.. Om du tør Multebæra skal stilles begge dagene Begge har oppstart kl 10, så jeg vet ikke hvem av dem som går først faktisk. Klart jeg tør, han er snill og grei ! Du får jo lov til å øve litt først om du vil 1 Siter
Aussieglis Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Jeg vurderte å ta toget og turen bortover, men fikk plutselig litt dårlig råd nå med reise nordover i påska og konsert imorgen.. Men lykke til alle sonen-aussiepåssier! ^_^ Siter
Mud Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Ojda, så jada :teehe: Det vil jeg! :lol: Flott! Hyl ut hvis du vil klippe klør også Neida, tuller... Snordelingen er et lite evighetsprosjekt for tiden.. 1 Siter
MollyC Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Mud. Hvis du teller antall hunder i ringen før deg, skal du inn som nr. 33. De teller valper og voksne hver for seg, så det blir litt lenger å vente. Jeg stiller 1 hund og skal i ringen som nr. 2 av de voksne, men det er en valp som er nr. 1 og min blir da nr. 3 inn i ringen. Siter
Sunlily Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Begge har oppstart kl 10, så jeg vet ikke hvem av dem som går først faktisk. Klart jeg tør, han er snill og grei ! Du får jo lov til å øve litt først om du vil Nei, men om ingen andre vil, så kan jeg gjerne stille ham om det skulle bli krise Vet bare ikke helt hvor bra det måtte bli Siter
Recommended Posts