Sofiea Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Jeg bor på østlandet nær Oslo og har hørt at Flåtten alt er kommet? Er den det? Har dere tatt på flåtthalsbånd alt? Flåtthalsbåndet mitt er sånn at den kun varer i 6 måneder frem i tid når jeg åpner den. Jeg er redd om jeg åpner den for tidlig og at den da kanskje ikke virker i høst? Hva gjør dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Jeg hadde nok ventet litt tror jeg, en måned eller så, evnt. til hunden fikk første flått. Men bor ikke i oslo da, så vet ikke hvor ille det er... her (3 timer nordover) har jeg ikke hørt om flått enda iallefall, men pleier heldigvis ikke være sååå mye da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Plukka en flått av ene pusen her i Fredrikstad nå nettopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Jeg bruker ikke flåtthalsbånd. Om du ikke vet at hunden din lett får flått så ville jeg ventet og sett an om den faktisk får det. Vi er både i Hemsedal og en del på Nesodden i løpet av sommerhalvåret, og jeg tror ikke jeg har plukket mer enn én eller to flått av hundene i løpet av de siste sesongene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Her har vi plukket to flått allerede på hunden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 plukket en flått av ene hunden alt, æsj... så skal snart raide veterinærkontoret for exspot (som jeg bruker) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 13. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Hundene mine har mye pels så det er vanskeligere å se flått da. Derfor jeg ikke tar sjansen på å prøve. Hønemora meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Jeg plukket flått av ene katten i dag ( Bergen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2015 Jeg ser alltid ann om hvor skal jeg og hvor mye er det der jeg bruer å gå tur. Og ut fra det tar jeg på flått middel eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Jeg bor på østlandet nær Oslo og har hørt at Flåtten alt er kommet? Er den det? Har dere tatt på flåtthalsbånd alt? Flåtthalsbåndet mitt er sånn at den kun varer i 6 måneder frem i tid når jeg åpner den. Jeg er redd om jeg åpner den for tidlig og at den da kanskje ikke virker i høst? Hva gjør dere? Dersom virkningen går ut før flåttsesongen er over så går det an å bruke dråper den resterende tiden. 1 påføring varer ca 1 mnd Her i Bergen er våren på vei frem, så i løpet av helgen så skal hundene få seg et bad også en runde med frontline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Noen som har efaring med tablettene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 Noen som har efaring med tablettene? Et kjapt søk på bravecto resulterte i 6 forskjellige tråder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 14. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2015 *rødme* Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofiea Skrevet 22. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2015 Vurderer om jeg skal ta på flåtthalsbånd nå men er ikke sikker ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts