Gå til innhold
Hundesonen.no

sammenleggbar skål av silikon


Oda
 Share

Recommended Posts

Jeg så en hundeeier som hadde en sammenleggbar skål til hund. Når hun la den sammen, brettet man ned skålens vegger trinn for trinn og til slutt satt man igjen med en litt "ruglete" tallerken. Det er det beste jeg får til å forklare...

Jeg har sammenleggbar skål i nylon, men det jeg misliker med de skålene er at de kan bli liggende litt i fuktighet...

Håper noen kan hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er dessverre en umulig nettside å bruke for blinde, får evt. ty til seendes hjelp ;)

jeg kjøpte min på claes olsson.

Jeg søkte på "skål" og "silikon" på Clas Ohlsons nettsider, men fikk ikke opp noe. Kanskje det er lenge siden du kjøpte din? Clas Ohlson skifter jo varesortementet sitt ganske raskt, dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er dessverre en umulig nettside å bruke for blinde, får evt. ty til seendes hjelp ;)

Jeg søkte på "skål" og "silikon" på Clas Ohlsons nettsider, men fikk ikke opp noe. Kanskje det er lenge siden du kjøpte din? Clas Ohlson skifter jo varesortementet sitt ganske raskt, dessverre :(

Nei, det er bare et par uker siden. Det er noe lignende denne, men ikke så stor -jeg har jo liten hund :Phttp://www.clasohlson.com/no/Asaklitt-foldbar-tallerken/Pr318297001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er dessverre en umulig nettside å bruke for blinde, får evt. ty til seendes hjelp ;)

Skålene til Canider er etter siden 2,3 dl og koster 30 kr. Hvis det er interessant så er ordner sikkert AnetteN til deg via privat melding her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...