Ozzy Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Ser ut som om Kevin har fått seg en på trynet, sto jo noe om det i avisa at en slo en annen. Ble alt klippet bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Ser ut som om Kevin har fått seg en på trynet, sto jo noe om det i avisa at en slo en annen. Ble alt klippet bort? Så du siste episode? Han "aket" ned rekkverket i trappa, også gikk han på trynet. Hadde de begynt å sloss der inne hadde nok den som begynte blitt kastet ut, det er jeg nokså sikker på. De bruker å ha nulltoleranse for vold i slike serier. Man fikk ikke se når han gikk på trynet, men man fikk se klipp av like etterpå når alle flokket til han for å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Så du siste episode? Han "aket" ned rekkverket i trappa, også gikk han på trynet. Hadde de begynt å sloss der inne hadde nok den som begynte blitt kastet ut, det er jeg nokså sikker på. De bruker å ha nulltoleranse for vold i slike serier. Man fikk ikke se når han gikk på trynet, men man fikk se klipp av like etterpå når alle flokket til han for å hjelpe. Var en som dyttet eller slo en i fjor eller forfjor, og personen ble sendt ut med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Gjør ofte andre ting når jeg ser på så sikkert missa det men har vært en voldsepisode det inne i løpet av innspillingen. Skal se om jeg finner artikkelen. Red: her http://m.kjendis.no/2015/03/31/kjendis/paradise_hotel/paradise/reality/slatt/38487518/?www=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Så skikkelig vond ut den skaden til Kevin! :/ Forresten veldig overrasket over at han turte å sende ut Pierre, det er sjelden at de som har vært der en stund tar sånne veldig upopulære valg. Harald og Sara er søte, hahaha . Og John... han må jo få bli der! Digger når han prater om spillet og føler seg gammel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts