Gå til innhold
Hundesonen.no

Mariusgenser til hund selges


Recommended Posts

Siden øyemål er noe dritt og hunden min ikke er så liten allikevel, så har jeg en hjemmestrikka mariusgenser til salgs.

Passer nok ei lita, smal whippettispe evt hunder i ca samme størrelse..

Kan ta mål hvis noen er intr :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen cm for lang altså... pokker, hadde håpet på å slippe å strikke selv :P
Hvis du vil, så kan jeg strikke en til deg, men lover ingen tidsfrist annet enn før neste vinter ;) Edit: me mindre du har schäfer ell no :P Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil, så kan jeg strikke en til deg, men lover ingen tidsfrist annet enn før neste vinter ;) Edit: me mindre du har schäfer ell no :P Sent from my iPhone using Tapatalk

Kanskje... Jeg har egentlig mønster og garn til genseren liggende i en pose, men mangler motivasjon til å starte bare :P kan tenke på saken.

Frøkna som trenger genser er litt mindre enn en whippet, og lignende bygning (men bærer halen høyt, så myndeting passer ofte litt rart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje... Jeg har egentlig mønster og garn til genseren liggende i en pose, men mangler motivasjon til å starte bare  :P  kan tenke på saken.

 

Frøkna som trenger genser er litt mindre enn en whippet, og lignende bygning (men bærer halen høyt, så myndeting passer ofte litt rart).

Det gikk faktisk overraskende fort å strikke den.. Men ikke for meg da siden jeg rekket opp igjen flere ganger for å få den lang nok osv, og allikevel ikke får den til å passe..

Derfor jeg selger den nå.. Er så lei at jeg starter heller på nytt :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var fiiiiin! Men feil farger :P Kanskje jeg skal gjøre det samme som Tekopp? Har garn liggende og har planer om å strikke selv, men om jeg kan slippe hadde det vært fint :lol:

Jada, det skal nok la seg ordne ;) bare send meg en pm :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...