xxx12345 Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Hvem skal? Ordinær frist går ut nå på søndag. http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteannonseBergen15.pdf Jeg skal stille to debutanter, hjemmestrikka sådanne: Audi og Silas. Gleder meg som en unge 2 Siter
ceccy Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Jeg har meldt på 3. Gentle i championklasse for første gang og Era og Hurry som står for championatet. Så får vi se om Era har blitt parret innen den tid eller ikke 1 Siter
Synnikken Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Jeg skal, også prøver jeg overtale @ til å komme en tur 1 Siter
Yodel Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Hvem skal? Ordinær frist går ut nå på søndag. http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteannonseBergen15.pdf Jeg skal stille to debutanter, hjemmestrikka sådanne: Audi og Silas. Gleder meg som en unge søndag? Er vel mandag, vel? Jeg tar turen, fly opp og ned samme dag, og har frelst mg til sonis for transport t/r flyplass. Hvor lang tid er det forresten fra hallen til flyplassen? 1 Siter
Synnikken Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 søndag? Er vl mandag, vel? Jeg tar turen, fly opp og ned samme sag, og har frlst mg til sonis for transport t/r flyplass. Hvor lang tid er det forresten fra hallen til flyplassen? 15 min kjøretur maks 1 Siter
Yodel Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 15 min kjøretur maks Er buss en mulighet? 1 Siter
Lica Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Hvordan er det med overnatting i nærheten? Hva anbefaler folk? Siter
Enits Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Jeg skal med Lumi første gang i junior, blir spennende! 2 Siter
xxx12345 Skrevet 5. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Mandag såklart @Yodel Jeg flyr ned fredag og hjem søndag. Skal bo på Scandic i sentrum. Siter
Enits Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Er buss en mulighet? Er tungvindt med buss men.det er jo mulig. Men da må du ta buss til flybussen fra hallen. Siter
Synnikken Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Er tungvindt med buss men.det er jo mulig. Men da må du ta buss til flybussen fra hallen. Får man hund med på flybussen da? Siter
Enits Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Får man hund med på flybussen da? Haha det tenkte jeg ikke på.. Aner ikke Siter
maysofie Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Jeg skal stille datterbarn ... Nå måtte jeg virkelig tenke et lite sekund lengre enn jeg tørr innrømme Lykke til alle sammen! Siter
Aslan Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Får man hund med på flybussen da? Ikke vært noe problem de to gangene vi har flydd til Bergen, var sist i 2013, så kan jo være nye regler nå da, men det gikk ihvertfall da Ingen ville ta betalt for Thorvald heller @Enits Siter
Lompelus Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Får man hund med på flybussen da? Flybussen sier dette om hund: § 11 Levende dyr Transportøren har ikke plikt til å ta med levende dyr. Vognbetjeningen avgjør i hvilken utstrekning dyr kan tas med i rutebilen. Hunder skal holdes i bånd under transporten og plasseres slik at de ikke sjenerer andre reisende. Dyr som er aggressive eller sjenerer de reisende på annen måte, kan settes av under transporten. Med andre ord, opptil bussjåføren og bestemme og du får være med, og han kan kaste deg av når som helst... 1 Siter
jaktlykke Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Tre stykker påmeldt. Tara drever på lørdag i åpen klasse og på søndagen er det Storm i åpen på certjakt og Molly (gordonsetter) også i åpen. 1 Siter
Wachita Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Jeg og Khal skal oppom å se på lørdagen ^^ 1 Siter
Alvira Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Er buss en mulighet? Hvis du stiller samme dag som gruppe 2, kan jeg stille som sjåfør Er skriver den andre dagen, så da kan det bli litt tullete, med mindre du flyr ettermiddag/kveld - da kan jeg kjøre deg uansett Siter
Evelzz Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Vi stiller med stand og en junior og en unghund springer på NKK + de to sistnevnte på spesial søndag morgen :-) Siter
tutle Skrevet 5. Mars 2015 Rapporter Skrevet 5. Mars 2015 Vi skal Hvis noen vil så kan de sove over gratis hos meg (har 3 soverom til overs). Kort vei med buss og bil Siter
SaraSL Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Vi kommer, freja er i champion klassen og jeg i juniorhandling 1 Siter
ipadda Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Har meldt på 4 (2 gårdshunder og 2 aussier) - + 2 (Valpekjøper sine hunder) Har 2 tisper i ch klassen, så om noen vil hjelpe til, blir vi veldig glade 1 Siter
Ingidano Skrevet 6. Mars 2015 Rapporter Skrevet 6. Mars 2015 Tahlly er påmeldt og står for championatet Belgerspesial lørdag og NKK søndag. Med to sjanser på storcertet bør det være håp? Siter
Recommended Posts