Gå til innhold
Hundesonen.no

Kickbike eller master trail eller spark med hjul?


Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mye morsommere med kickbike og mer "hundekjøring" å stå på kickbike enn å sitte på en sykkel Dessuten er det kortere ned til bakken og får du ubalanse, er det bare å sette ned en fot.

Jeg har så syyyykt lyst på kickbike! Men føler det liksom er litt bortkastet å bruke så mye penger når jeg har de stuttbeinte grisene mine.

Jeg kicksparka frem og tilbake til jobb noen ganger i fjor! Null problem uten å bli trekt av hunder ja Utrolig lett og enkel er den

Hvilke forskjeller er det egentlig? Ser den er mindre, og med særlig mindre bakhjul, men hvordan påvirker det kjøreegenskapene?

Sendte mail til Hillestad nå, så får jeg se hva hun mener :)

Jeg ser for meg at det verste er at den ikke har demping (ser det ikke ut som ihvertfall). Går helt sikkert an å bruke den, spørs vell bare hvor behagelig det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at det verste er at den ikke har demping (ser det ikke ut som ihvertfall). Går helt sikkert an å bruke den, spørs vell bare hvor behagelig det blir.

Nei jaggu.... Ser ikke ut som det er demping der nei. Det må jo være mye av grunnen til prisforskjellen også.

red: der fikk jeg svar fra Hillestad også. Er dempingen som er hovedforskjell, ja.

Må vel kjøpe en cross max, da :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jaggu.... Ser ikke ut som det er demping der nei. Det må jo være mye av grunnen til prisforskjellen også.

red: der fikk jeg svar fra Hillestad også. Er dempingen som er hovedforskjell, ja.

Må vel kjøpe en cross max, da :P

Ups, jeg glemte å svare, men så du fikk svar fra Hillestad som sikkert er en mye mer pålitelig kilde enn meg. :P Men var dette med demping jeg kom frem til også. :) Jeg vil ha muligheten til å kjøre på grus og asfalt gså, og når man først skal kjøpe noe så dyrt kan man like gjerne legge penger i det så det faktisk blir en god løsning man bruker mye. Det var i hvert fall sånn jeg forsvarte å kjøpe cross max. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, jeg glemte å svare, men så du fikk svar fra Hillestad som sikkert er en mye mer pålitelig kilde enn meg. :P Men var dette med demping jeg kom frem til også. :) Jeg vil ha muligheten til å kjøre på grus og asfalt gså, og når man først skal kjøpe noe så dyrt kan man like gjerne legge penger i det så det faktisk blir en god løsning man bruker mye. Det var i hvert fall sånn jeg forsvarte å kjøpe cross max. :P

Cross max er alt i posten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahhaa, høres betryggende ut da... jeg har bare testet en liten tur uten hunder til nå, og syntes liksom det virket litt vinglete, og å bytte "sparkefot" var litt mer kronglete enn på spark liksom :D.

Stor forskjell på med og uten hund :) Med hunder foran som trekker blir den mer stødig enn når man prøver uten hunder

Gleder meg til å ta i bruk vår. I fjor sommer ble det ikke så mye pga mage og deretter liten baby :P Men nå .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på med og uten hund :) Med hunder foran som trekker blir den mer stødig enn når man prøver uten hunder

Gleder meg til å ta i bruk vår. I fjor sommer ble det ikke så mye pga mage og deretter liten baby :P Men nå ..

Det var godt å høre - jeg begynte å bli litt bekymret for at jeg kom til å gå på trynet allerede første tur (ja, det kan jeg jo fort gjort gjøre like vel da, men :aww:).

Nå har stanga kommet i posten også... da er det vel bare å vente på bare veger... ok - de er bare nå da, de fleste av dem, stort sett, men de er jo så himla sølete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...