Ozzy Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Sto opp i halv ellve tiden og satte i gang med å løse kinder-egg leken fra kinderegget jeg spiste i natt. Vi var litt bedugget når vi kom hjem etter firmafest så vi utsatte det. Etter at Rørlegger'n satte sammen leken og vi spilte en runde lagde han frokost. En time seinere var jeg ute med Damir. Også spilte vi Diablo i noen timer Mens Damir tok livet med ro. Og kvart på fem tok jeg ut Damir før vi skulle til pappa. Han er stor og tøff men tisser fortsatt som ei jente. . På søndagsmiddag hos pappa 18.00, oksestek! Litt over syv var vi hjemme igjen og Damir har ordna i senga si. Nemo og Nemoline fikk middag/kveldsmat Så lagde vi sjokolademousse, spilte litt, og spiste sjokolademousse før det var kvelden Ordentlig slækk søndag med andre ord. 10 Siter
Stine Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Vi hadde samme fokost igår Herlig med Damir liggende på rygg Siter
Snøfrost Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg fikk veldig lyst på den frokosten din! 1 Siter
Tekopp Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Var det virkelig ett helt spill gjemt inni det kjempekinderegget? Og lager dere mousse på ett verksted? (ref dingsen på bordet og slikt?) Og er egentlig Damir en koseklump som bare ser badass ut? Så mange spørsmål Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Vi hadde samme fokost igår Herlig med Damir liggende på rygg Er supergod søndagsfrokost det Hyggelig avslappende søndag. Mulig at det er teit, men jeg har et knallgodt tips til den vispe-bildet ditt. Tupperware selger 2 litersmål (og 1 litersmål) med en tettsittende piskekrans, som reklamen sier, den heter "Mål og mix 2 L," som gjør at jeg kan vispe krem uten at det er krem over hele kjøkkenet. Det skal jeg jammen jeg kjøpe! Takk for tips! Var det virkelig ett helt spill gjemt inni det kjempekinderegget? Og lager dere mousse på ett verksted? (ref dingsen på bordet og slikt?) Og er egentlig Damir en koseklump som bare ser badass ut? Så mange spørsmål Ja, det var et mega-kinder-egg da Var større en hånda mi. Nei vi lager mousse på kjøkkenet, men har sånn verksted-vifteovn der. En sånn varmer opp et helt hus, og siden halve kjøkkenet er rivd etter en vannlekasje så driter vi langt i hvordan det ser ut der frem til det blir pusset opp. Men den vifta er helt fantastisk for ei frysepinn som meg Ja Damir er egentlig en ekstrem koseklump som ser badass ut, såfremt du ikke banker på døra uinvitert. Siter
Khela Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg vil se spillet! Også er jeg grådig forelska i Damir, kjekke klumpen Like gøy å få snap av han hver gang! 1 Siter
Raksha Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Jeg og vil ha megakinderegg ! Og fine Damir ser ut som en ordentlig godgutt 1 Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Får morsomme ting i mega kinderegg 1 Siter
Red Merle Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Like slækk søndag som vi hadde her det der:P Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2015 Søndager skal vel være slække Siter
Snoffe Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Hvor kjøper man mega kinderegg? Jeg vil ha! Siter
Ozzy Skrevet 3. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Kjøpte det på den lokale spar til 180 spenn så er ikke helt billig 1 Siter
mushi Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Kjøpte det på den lokale spar til 180 spenn så er ikke helt billig Så de til 39 i Sverige, men de tror jeg var hakket mindre! 1 Siter
Snoffe Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Kjøpte det på den lokale spar til 180 spenn så er ikke helt billig Smakte sjokoladen som kinderegg? Tror kanskje ikke jeg kommer til å kjøpe stort kinderegg til den prisen haha Siter
Ozzy Skrevet 3. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2015 Smakte sjokoladen som kinderegg? Tror kanskje ikke jeg kommer til å kjøpe stort kinderegg til den prisen haha Ja var veldig god Smakte kinder egg og tykkere lag med sjokolade. Men du får jo mange små til samme prisen, var samboeren som kjøpte den til meg Siter
Recommended Posts