SoppenCamilla Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 (endret) Hjelp! Jeg mister kanskje eller kanskje ikke kokkehjelpen min, og hvis jeg gjør det, så er jeg HELT blank når det kommer til tapas! Jeg har spist det en gang i mitt liv, og nå skal jeg lage det til +/- 20 stykker! Jeg har tenkt til å lage, og har sånn ca kontroll på: Lakserull Spekeskinkerull Baconsurret asparges Tomat/Mozzarella Kyllingvinger Poteter Tar gjerne imot tips til: Kjøttboller Scampi Grillspyd? (Vet ikke om jeg prioriterer dette, pga tid) Dette har jeg i kjøleskapet, men aner ikke hva jeg skal bruke det til (handlet etter kokkemennesket som jeg kanskje eller kanskje ikke mister): Parmesan Brie Feta (sånne firkanter, ikke i glass med krydder og sånn) Ingefær Skal lage, bare har ikke engang sett på oppskrifter: Guacamole Aioli Tzatziki? ALT av tips taes imot med åpne armer, jeg er virkelig HELT blank! Tips, råd, linker, bilder, teskjeforklaringer, andre must-haves. Hilsen desperat Endret 25. Februar 2015 av SoppenCamilla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 På siden, men empanadas er grufult godt og enkelt å lage! Og baconsnurrede dadler *sikle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Ost kan man jo bare ha i biter med tannpirkere i. Vår tapasmagiker på jobb pleier å lage: Ritzkjeks med skinkesalat Scampi stekt i hvitløk Krydrede kyllingbiter Lakseruller (røkelaks) Potetskiver med en chorizoskive oppå Asparges med spekeskinke rundt sikkert noe mer som jeg har glemt. Mini-quesadillas er godt. Hul ut halve poteter og fylle med ost og skinke Hjemmelaget salsa er også himla godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 krydrede kjøttboller i tomatsaus albondigas chilli og limemarinerte reker (kan bruke scampi og) papas arrugadas (et must synes jeg) og de må serveres med mojosaus dadler med bacon foccaciabrød og aioli (og litt fler oppskrifter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 Fylt champignong med feta er utrolig godt, og sikkert ikke så vanskelig å lage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 foccaciabrød og aioli (og litt fler oppskrifter) Bla ned til chilli- og hvitløksmarinerte scampi.. NAM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 http://hundesonen.no/forum/topic/39904-tapas-tips/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 25. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2015 http://www.matprat.no/kampanjer/sommermat/kylling/tapas-med-kyllingkjottdeig/ Saftige og spicy kyllingboller, surret i spekeskinke. En vinner hver gang! edit: kan lages god tid i forveien (kan fryses også, hvis du lager lenge før), og bare varmes opp før servering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts