Synnikken Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Finner ikke BIR bildene jeeg.. baahhh!!!! Vil se mops BIR og BIM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Skal vi se, om jeg har regnet riktig nå så begynner labbisene om 50 min (kl.09 i tidsskjema)? Så vi er fem timer foran i UK og seks timer foran i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Så vi er fem timer foran i UK og seks timer foran i Norge? Ja, EST er 6 timer før CET 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Så vi er fem timer foran i UK og seks timer foran i Norge? Og sikkert bare 45 min til i UK også Når går sibbene og hvilken ring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Har ikke tid til å sitte og se på hele labradorbedømmingen, men har sett litt nå. Temmelig deprimerende. De subber seg avgårde uten kraft og spenst, er altfor kraftige og lavstilte, og ser i grunnen mer ut som mastiffer enn retrievere. Mange høye haler også. Det er da ikke sånn en labrador skal se ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Hvilken rase går i ring 9 nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 ser på nå, men det er jo reklame hele tiden jo?? får jo ikke sett mye av bedømminga da? tredje reklamen på 5 min ...femte...litt lei av "My plan" nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Søren nå forsvant den, nå blir det malamut der istedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Chinook faktisk - etter å ha sjekket schedule - blondt øyeblikk der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Og sikkert bare 45 min til i UK også Når går sibbene og hvilken ring? Ring 6, 17:30 norsk tid. Og jeg er på jobb.... Må mao se de i etterkant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 ser på nå, men det er jo reklame hele tiden jo?? får jo ikke sett mye av bedømminga da? tredje reklamen på 5 min ...femte...litt lei av "My plan" nå Så lenge det ikke er noe i ringen eller de tar bilder så går reklamen. Men så lenge det er bedømmelse så er det ikke reklame her iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 var midt under bedømmelsen av chinookene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Är inte rottisarna väldigt feta? Jag kan inte minnas att familjens rottis såg ut på det viset (men så är det en väldans massa år sedan också)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Enig - de har rette underlinjer... Hvordan får man til det hvis de ikke veldig fete eller undertrente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Gratulerer så mye igjen, utrolig gøy å se Og fjolledyret er selvfølgelig veldig stolt av halvbrorsan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Är inte rottisarna väldigt feta? Jag kan inte minnas att familjens rottis såg ut på det viset (men så är det en väldans massa år sedan också)... Feite, men jeg syns fortsatt de ser mer atletiske ut enn mye man ser i Norge nå. Og de har rottis hode og ikke mastiff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Skall ärligt erkänna att jag inte följt med alls på rottisarna i det sista. Men trist om detta är som de skall se ut, eller ännu värre, om de är ännu fetare (grövre?) här i norden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Skall ärligt erkänna att jag inte följt med alls på rottisarna i det sista. Men trist om detta är som de skall se ut, eller ännu värre, om de är ännu fetare (grövre?) här i norden. Jeg syns jeg ofte ser lavbeinte hunder med framskutt skalle og inntrykket snute.. Mastiff rottis blandinger med overflødig hud på hode og alt for mye skalle rynker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Jeg syns jeg ofte ser lavbeinte hunder med framskutt skalle og inntrykket snute.. Mastiff rottis blandinger med overflødig hud på hode og alt for mye skalle rynker. Det är ju bara tragiskt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Feite, men jeg syns fortsatt de ser mer atletiske ut enn mye man ser i Norge nå. Og de har rottis hode og ikke mastiff. Skall ärligt erkänna att jag inte följt med alls på rottisarna i det sista. Men trist om detta är som de skall se ut, eller ännu värre, om de är ännu fetare (grövre?) här i norden. Det er viktig å bemerke at rottisene blir ofte bare mer og mer delt her i Norge. Man har østeuropeiske hunder og dens type, og så har man de tyske og dens type.. Der jeg vanker, er det ikke mye stort og tungt.. Men jeg ser og vet at det finnes.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Er grunnen til at hundene ploger at handler ikke løper fort nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Det er viktig å bemerke at rottisene blir ofte bare mer og mer delt her i Norge. Man har østeuropeiske hunder og dens type, og så har man de tyske og dens type.. Der jeg vanker, er det ikke mye stort og tungt.. Men jeg ser og vet at det finnes.. Sent from my iPhone using Tapatalk Men det er heller ikke den typen man ser mest på utstilling Vet de fins og ser de også, men det er stadig ett økende observasjoner for min del av den tunge "syndrom" rottisen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Men det er heller ikke den typen man ser mest på utstilling Vet de fins og ser de også, men det er stadig ett økende observasjoner for min del av den tunge "syndrom" rottisen.. Oppi her har man faktisk mye begge deler.. Men jeg vet at det er værre tendenser sørover.. Dessverre er det også slik at mange dommere verdsetter grovt og tungt.. Men jeg mener at handlern skal ikke løpe fra en brukshund uten at noe er galt Men feks spesialen vår i fjor var det over 40 hunder der. Noen av feite ja, og det var noen grove/tunge, men de fleste var faktisk "normal".. Men, det skal også nevnes at flesteparten av oppdretterne som avler stort og tungt, holder til sørover.. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 BIR Labbis Med tanke på hva som ble plassert i fjor så var det en stor forsjell (den rette veien, men fortsatt litt å ta av her liksom ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Den hadde jo midje! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts