Selbustrand Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Det er meg... og stort sett alt du trenger å vite. Skulle sikkert lest noen av de andre postene først.. Men jeg heter Sigurd Drakedreper, kommer fra Trøndelag og har en nydelig tispe som heter Niki, oppkalt etter min sønn Nikolai som jeg ser så altfor sjelden. Hun er en 50/50 blanding av border collie og husky og er nå 11 mnd gammel. Det var ved en ren tilfeldighet denne hunden havnet i mitt eie, kjøpte meg et småbruk i fjor og når jeg tok en tur rundt til naboene var det en bonde som hadde noen små stakkarslige nøster igjen han ikke ble kvitt. Grunnen til at hun var så liten ble jo også klar når jeg så spagettien som kom ut bak... Har noenganger lurt på om det var derfor hun forfulgte meg fra første stund, skjønte hun dette var redningen? Det er ihvertfall hva jeg forteller meg selv før jeg klapper meg på skuldra og sier jeg er et snilt og godt menneske. Hehe Har alltid ønsket meg småbruk med dyr, men jeg ble 34 før jeg først fikk muligheten og når folk spør hvorfor jeg har akkurat den hunden av alle så pleier jeg å si det var ikke jeg som valgte hunden, det var hunden som valgte meg. Har pusset opp småbruket så hunden har vært sammen med meg, mine høner, ender, kaniner og vaktler 24/7/365. Det ble nesten krise i jula, var 5 dager i Stavanger og fikk telefon om at hunden muligens var syk. Du vet den følelsen når ungene kommer springende mot deg med åpne armer og roper papppaaaa før de kaster seg om halsen på deg og klemmer så blodet på vei opp stopper.. Hunder kan også! Ha en god dag alle SMQ 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen hit! Bilder av Niki setter vi alltid pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen hit! Og bilder,ja takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen *Tenker for meg selv at denne mannen kommer til å få en varm velkomst her inne* 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen! Jeg sier som de andre - vi blir alltid glade for bilder av hunder (og andre dyr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Hei og velkommen Høres ut som du lever det gode liv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Haha, mer skal det ikke til før det røsler i eggstokkene her (her som i her på sonen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Hei og velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen til oss! Håper du vil trives her! Vi digger bilder, så ikke vær beskjeden. Så kjekt med litt mer testosteron her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen! Vi er glad i bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen! Og - ja til bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2015 Velkommen og så klart vil vi gjerne se bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 16. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2015 Velkommen hit del gjerne bilder av den lille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts