Debbie Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Jeg og en venninne leter etter sted å overnatte under Dogs 4 all i september. Trolig uten hunder. Men synes det var vanskelig å finne noe. Noen som kan gi litt tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Det er nok ikke så alt for mye ledig i Lillestrøm og områdene rundt denne helgen ... Du har hoteller i Oslo, kanskje det er noe ledig rundt Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 12. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2015 Hvis noen er intr. i overnatting i romslig campingvogn ca halvtimes kjøring fra D4A, så er det mulighet for det her red: Om noen er interessert; tre sengeplasser, egen hundeseng, bra standard (bad, kjøkken og sånt) usjenert, fine turområder, tilgang på tre mål inngjerdet hage å lufte hunder i - (etter avtale) leier gjerne ut vogna for hele helga 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 Tror det er fullt i Lillestrøm allerede, men du har jo f.eks Letohallen hotellet, men derfra er det kanskje litt vanskelig å komme seg avgårde uten bil. Så da tror jeg at jeg ville gått for et hotell i oslo sentrum, nær oslo s. Tar jo bare 10min med toget fra Oslo til Lillestrøm og det tar bare 5-10min å gå derfra til messehallen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2015 http://www.proviso.no/services/dog-show/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Hvis noen er intr. i overnatting i romslig campingvogn ca halvtimes kjøring fra D4A, så er det mulighet for det her red: Om noen er interessert; tre sengeplasser, egen hundeseng, bra standard (bad, kjøkken og sånt) usjenert, fine turområder, tilgang på tre mål inngjerdet hage å lufte hunder i - (etter avtale) leier gjerne ut vogna for hele helga Jatakk! Pris? Send gjerne PM! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Sjekk også Thon hotell triaden i Lørenskog Går busser til Lillestrøm stadig fra det hotellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts