Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg og en venninne leter etter sted å overnatte under Dogs 4 all i september. Trolig uten hunder. Men synes det var vanskelig å finne noe.

Noen som kan gi litt tips?

Skrevet

Det er nok ikke så alt for mye ledig i Lillestrøm og områdene rundt denne helgen ...
Du har hoteller i Oslo, kanskje det er noe ledig rundt Gardermoen.

Skrevet

Hvis noen er intr. i overnatting i romslig campingvogn ca halvtimes kjøring fra D4A, så er det mulighet for det her :)

red: Om noen er interessert; tre sengeplasser, egen hundeseng, bra standard (bad, kjøkken og sånt) usjenert, fine turområder, tilgang på tre mål inngjerdet hage å lufte hunder i - (etter avtale)

leier gjerne ut vogna for hele helga :)

• Like 1
Skrevet

Tror det er fullt i Lillestrøm allerede, men du har jo f.eks Letohallen hotellet, men derfra er det kanskje litt vanskelig å komme seg avgårde uten bil. Så da tror jeg at jeg ville gått for et hotell i oslo sentrum, nær oslo s. Tar jo bare 10min med toget fra Oslo til Lillestrøm og det tar bare 5-10min å gå derfra til messehallen :)

Skrevet

Hvis noen er intr. i overnatting i romslig campingvogn ca halvtimes kjøring fra D4A, så er det mulighet for det her :)

red: Om noen er interessert; tre sengeplasser, egen hundeseng, bra standard (bad, kjøkken og sånt) usjenert, fine turområder, tilgang på tre mål inngjerdet hage å lufte hunder i - (etter avtale)

leier gjerne ut vogna for hele helga :)

Jatakk! Pris? :)

Send gjerne PM! :)

• Like 1