pippin Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Må jo bare legge ut litt bilder fra årets løp, selv om det er under halvparten så mye som jeg skulle ønske jeg fikk tatt. Robert Sørlie Lars sjekker at alle hundene spiser Robert uti løypa. Stormen er godt igang. Ute på Femunden Lars med gliset sitt 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Etter å ha snakket med Emil Inauen, og hatt lunsj med han før løpet, fikk jeg er MEGET fint inntrykk. Dette er en mann som tar GODT vare på hundene. 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Flotte bilder Hanne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 For noen flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Aldeles fantastisk flotte bilder Hanne . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 @pippin Kjempefine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Fine bilder du har tatt. De resterende ble jo igjen i uværet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Flotte bilder Hanne! Takker Heidi! For noen flotte bilder! Tusen takk! Aldeles fantastisk flotte bilder Hanne . Tusen takk @pippin Kjempefine bilder! Takktakk! Fine bilder du har tatt. De resterende ble jo igjen i uværet Takk! Og ja hehe! Jeg fikk desverre lite blinkskudd i uværet fordi det ble mørkt da stormen kom, og det var ingen kjørere som nådde frem på Orkelbogen. Synd, for det kunne blitt noen kule shots Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Å kan ikke du bare begynne å dra på alle løp i verden og få så godt betalt at du kan leve av det? (Men fortsette å poste bildene her såklart.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Virkelig flotte bilder, @pippin Du er så flink til å fange stemningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 8. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Å kan ikke du bare begynne å dra på alle løp i verden og få så godt betalt at du kan leve av det? (Men fortsette å poste bildene her såklart.) DET hadde jeg ikke sagt nei til gitt! Tenk å få fotogafere på Iditarod! Takktakk Virkelig flotte bilder, @pippin Du er så flink til å fange stemningen Takk! Jeg elsker å fange selve stemningen på alle arrangement jeg er på. Tror liksom det har blitt greia mi nå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Fantastisk fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 Hærlig! Fantastiske bilder De gir virkelig en feeling av stemningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 8. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2015 DET hadde jeg ikke sagt nei til gitt! Tenk å få fotogafere på Iditarod! Takktakk Takk! Jeg elsker å fange selve stemningen på alle arrangement jeg er på. Tror liksom det har blitt greia mi nå Håper du stikker mange flere løp fremover, gleder meg alt til å se bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Fantastiske bilder! Følte nesten jeg var der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Det er så gøy å se hva du får til, du er så innmari flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Du er helt rå på å ta bilder! Fantastisk fine Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Takk alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Fine bilder, moro å se dem. Selv om det ble et kort Femundløp i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Helt, helt fantastisk. Du er så flink! Jeg var skikkelig lei meg da det ikke var flere bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Helt, helt fantastisk. Du er så flink! Jeg var skikkelig lei meg da det ikke var flere bilder Aaw hehe! Ligger flere på bloggen nå! Takk igjen alle! Er morro at dere liker bildene jeg tar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Aaw hehe! Ligger flere på bloggen nå! Takk igjen alle! Er morro at dere liker bildene jeg tar Skikkelig fine bilder! Så du hadde fått fanget tanten min Med lilla strikka lue med hvite engelske settere på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts