Huldra Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Jeg var på valpebesøk og fikk sett valpene våkne (!) og da var det litt mer liv i de ja! Gresset skulle spises som om det var rent kjøtt, og de spant rundt uten mål og mening, haha...! Det ble tid til et måltid også Denne kjekke karen kan bli med meg hjem om et par drøye uker Eller denne rakkeren her... Jammen om jeg klarer å velge! For et uttrykk! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Like gamle våre to gamle damer da Så søte valpene er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Synes du skal ta med begge to hjem, og gi den ene til meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Like gamle våre to gamle damer da Så søte valpene er På dagen? Men de er flotte gamle damer da, og de har ikke tenkt å ta kvelden med det første! Synes du skal ta med begge to hjem, og gi den ene til meg! Jeg synes i alle fall at jeg skal ta med begge to hjem..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 På dagen? Men de er flotte gamle damer da, og de har ikke tenkt å ta kvelden med det første! Jeg synes i alle fall at jeg skal ta med begge to hjem..! Haha, nei, ikke på dagen. Hun har 11 juni De er helt klart flotte damer og neimen om de får lov å ta kvelden enda! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Haha, nei, ikke på dagen. Hun har 11 juni De er helt klart flotte damer og neimen om de får lov å ta kvelden enda! Ikke rart de kom så godt overens da, de har vel vokst opp med samme barneTV! Vi må møtes igjen til høsten og sosialisere valpis. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Likte den med brune tegninger best. Var noe med ham 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 7. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Jeg er så sinnsykt stolt av Dronningen min! Jeg var figurant på MH i dag, og i nærheten var det en agilitybane. Tenkte å se om hun fremdeles husket noe etter fire års pause... Gjett om! Fikk tårer i øynene da jeg skjønte at dette har hun hatt inni seg hele tiden, så nå må vi vel til med konkurrering igjen..?!? Lyden PÅ folkens!https://vimeo.com/130034963 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 14. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 En uke igjen. Henter valpis stankelbein (som ikke er blitt noe stankelbein enda) søndag om en uke. Vet fremdeles ikke hvem av de det blir. En uke igjen som enebarn for Tullas del... veldig rart å tenke på.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Spennende å se hvem det blir Borzoi er en rase jeg liksom aldri har tenkt på, men valpene du har sett på er begge helskjønne ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Jeg gleder meg så til å følge dere! Har en greie for de store myndene Men tviler dessverre på at det er noe som passer hos meg.. Kanskje en dag? ^_^ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Åh, den mørke likte jeg Men pene begge to. Gleder meg til du får en av dem hjem 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 15. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2015 Utrolig fine gutter, jeg hadde også hatt vansker med å velge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 17. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Siste valpebesøk før jeg henter hjem klumpen min. Ikke lett å ta bilder av lange neser med mobilkamera, men jeg fikk da noen sånn noenlunde til. Enten blir nesa lang, eller så blir beina lange, og egentlig står de faktisk veldig godt i stil (enda)! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Å noe så nydelig Hva er forventet høyde og vekt på disse? Nesten så man får lyst på en selv ^_^Sent fra min D6603 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 For noen blikk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urvana Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Så nydelige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Så fine de er Ca hvor stor er de nå/når du henter valpen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 17. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Å noe så nydelig Hva er forventet høyde og vekt på disse? Nesten så man får lyst på en selv ^_^ Sent fra min D6603 via Tapatalk Kjeeempesøte! Hannhund, som jeg skal ha, blir rundt 80 cm høye, gjerne litt mer. Noen er over 90. Vekten følger ikke bare høyden, men også beinbygningen, så de er fra i underkant av 40 til faktisk over 60 har jeg lest. Tipper han jeg får blir 80cm pluss litt til, og kanskje rundt 50 kg. Men det er vill gjetning fra noen som kun har lest om dette på nett! For noen blikk! Synes de er helt til å spise opp! Jeg trodde jeg hadde en slags favoritt, men nå er jeg jammen ikke sikker mer! Så nydelige I knooow! : Så fine de er Ca hvor stor er de nå/når du henter valpen? De var 6,5 kg for ikke så lenge siden, vil tippe de blir nærmere 8 til helgen. De vokser så utrolig fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 De var 6,5 kg for ikke så lenge siden, vil tippe de blir nærmere 8 til helgen. De vokser så utrolig fort! Like stor som min hund alt! (var ca det jeg tippa på ). Jeg syns at du godt kan ta bilde av valpen med samme leke/på samme sted en gang i uka eller så, og sette det sammen til en GIF på slutten av året.... Tenk så gøy å se lille valpisen bare skyte opp og bli stor. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 17. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 Like stor som min hund alt! (var ca det jeg tippa på ). Jeg syns at du godt kan ta bilde av valpen med samme leke/på samme sted en gang i uka eller så, og sette det sammen til en GIF på slutten av året.... Tenk så gøy å se lille valpisen bare skyte opp og bli stor. Haha! Ja, jeg har tenkt på å ta bilder jevnlig, og beundrer de som får til det, men foreløpig har jeg vært dårlig på sånt! Skal ta med meg tipset om samme leke, for da ser man jo virkelig forskjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Næmmen hallooooo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Kjeeempesøte! Hannhund, som jeg skal ha, blir rundt 80 cm høye, gjerne litt mer. Noen er over 90. Vekten følger ikke bare høyden, men også beinbygningen, så de er fra i underkant av 40 til faktisk over 60 har jeg lest. Tipper han jeg får blir 80cm pluss litt til, og kanskje rundt 50 kg. Men det er vill gjetning fra noen som kun har lest om dette på nett! Perfekt størrelse det da! Skulle jeg hatt enda en stor en og den type hund så hadde rasen vært veldig langt opp på ønskelista. Men heldigvis er det nok ikke rasen for meg, så får heller sikle litt på bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 Så søte! Liker den lyse best, blir spennende å se hvem du ender opp med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 21. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Da har lille Kazar Wafai aka Valar kommet hjem! Det går kjempefint med han og Tulla. Wafai er arabisk og betyr lojal, mens Valar er latin og betyr "force" og "power". Han er utrolig sjarmerende og har et veldig bedårende blikk. 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts