Rocket Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 @Rocket de linkene er det din data som gjør. Gå på programbehandling og slett programmer du ikke vil ha der. Jeg har det absolutt ingen andre plasser, det har kun dukket opp i den siteringen der. Derfor jeg tenkte det kanskje har fulgt med når Alzenas siterte meg. At kanskje hun har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Adblock Hjelper ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Ok, notert. Det er noen bastarder som har hacka seg inn og lagt noe uggent på serveren, derfor skjer dette. Vi jobber med å fjerne det. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Jeg har det absolutt ingen andre plasser, det har kun dukket opp i den siteringen der. Derfor jeg tenkte det kanskje har fulgt med når Alzenas siterte meg. At kanskje hun har det? Jeg så også de linkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Hjelper ikke. Så rart. Jeg har ikke fått noe som helst tull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Så rart. Jeg har ikke fått noe som helst tull... Ikke jeg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Ikke jeg heller Jeg skulle ikke skrevet det, hadde 5-sonenløse minutter her der jeg ikke kom inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Jeg skulle ikke skrevet det, hadde 5-sonenløse minutter her der jeg ikke kom inn Er teamet som jobber, jeg spurte på facebooksiden. Noe nedetid blir det til de finner utav det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 28. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2015 Jeg opplevde det to ganger i dag, på jobbmaskina. Men da var jeg inne på helt vanlige nettaviser, husker ikke hvilke. Ene gangen ble jeg sendt til den siden om mannens helse, og en gang til kvinnens helse. Men jeg så også de linkene i siteringene. Og jeg fant ingenting å slette av uønskede programmer på maskinen heller... Så det er nok ikke bare her på sonen. Her har jeg stort sett aldri noen problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Ble akkurat sendt til en "voksen" side når jeg forsøkte å trykke på et søkeresultat fra google,, http://adultfriendfinder.com/go/page/landing_page_68?nid=18&layout=qna&pid=p1011105.subdirs&ip=auto&no_click=1&alpo_redirect=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg får ikke lenger varsel når noen svarer/siterer meg. Jeg sjekka varselinnstilingene mine og den sier at jeg fortsatt skal få det, men det kommer ikke opp. Jeg får fortsatt varsel når noen liker en post, så funksjonen har bare delvis sluttet å fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Alt virker helt normalt her. Firefox og adblock (om det skulle ha noe å si). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linesuhr Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Ble akkurat sendt til en "voksen" side når jeg forsøkte å trykke på et søkeresultat fra google,, http://adultfriendfinder.com/go/page/landing_page_68?nid=18&layout=qna&pid=p1011105.subdirs&ip=auto&no_click=1&alpo_redirect=1 Grr. Vi trodde vi hadde fått fjernet dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Grr. Vi trodde vi hadde fått fjernet dette. Brukte Google chrome og har adblock om det er av betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 31. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Også var det bare tull igjen ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Nå var det slik det var igjen.. Bare tull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 bare tull her også, samme type tull som forrige runde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Bare tull her å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Liquorice Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Her er det tull med likes og varsler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 <script language="JavaScript" type="text/javascript"></script> Her er det tull med likes og varsler... Her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Her også, men sist var vell det fordi de holdt på å fikse andre feil(?) så regner med det er det som foregår nå også. Likes går jo gjennom selv om man ikke ser det og varsler kan man sjekke på kontrollpanelet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Sikker på at sonen ikke har hoppet over en programoppdaterings pakke eller noe? Forumet begynner ha typiske signaler på slike ting (ting blir rettet og brått kommer det tilbake igjen etter kort tid) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Her får jeg ikke opp varslinger, den bare står og jobber og når jeg poster innlegg, kommer det bare masse tegn i steden for tekst ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Liquorice Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Kommer masse rare tegn når jeg også poster innlegg, men det ser normalt ut om jeg oppdaterer siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Her får jeg ikke opp varslinger, den bare står og jobber Samme her.. Litt irriterende kjenner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts