Perfect Image Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54236816 All info i linken ovenfor De er ellers veldig nysgjerrige utadvendte og livlige valper. De har en tråd på sonen her http://hundesonen.no/forum/topic/76910-wtf-kullet/page-11 der det er nevnt mye om hvordan foreldrene er. 2 hannhunder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 13. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 13. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Lille Blå er forresten en av de til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Lille Blå er forresten en av de til salgs @Mari! Maaaaaaaari!!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 13. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2015 Lille Blå er forresten en av de til salgs Jammen godt han har kort pels, herlighet. Det er noe eget med ham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 @Mari! Maaaaaaaari!! Noen fra østlandsområde kan vel bare ta han med seg opp, så legger vi han i en kurv med sløyfe rundt og skriver "Til Heljar, fra en forsinket julenisse" :Aww: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Noen fra østlandsområde kan vel bare ta han med seg opp, så legger vi han i en kurv med sløyfe rundt og skriver "Til Heljar, fra en forsinket julenisse" :Aww: Ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 De ser ut som kosedyr, jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Fantastisk vakre valper, Lill Ønsker dem alle masse lykke til i livet, og håper du finner gode hjem også til de siste to kjekkasene. Har de ikke usedvanlig pene tegninger også? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Ååååh, de er så fine. Heldige, heldige de som ender opp med dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Jeg tenker at det kanskje kan være litt fint å fortelle i Finn-annonsen at dette er et kjærlighetskull, jeg. Ellers trur jeg vel ikke det blir noe problem å få solgt de siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristinB Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Den lille, svarte er jo fantastisk fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 15. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Fantastisk vakre valper, Lill Ønsker dem alle masse lykke til i livet, og håper du finner gode hjem også til de siste to kjekkasene. Har de ikke usedvanlig pene tegninger også? Ja, de er vedig klare i fargene sine, ikke noe grumsete under øynene, og skikkelig kullsvarte! De er utrolig shiny Jeg tenker at det kanskje kan være litt fint å fortelle i Finn-annonsen at dette er et kjærlighetskull, jeg. Ellers trur jeg vel ikke det blir noe problem å få solgt de siste. Ja, jeg tror jeg må få noen andre til å romantisere annonsen min litt, hehe! Håper de blir solgt ca cirkum 8 uker så de flytter til egne familier da. Jeg har Ylva og Rio her hjemme nå, og det er ikke noe krise om det blir noen igjen ekstra men de vil jo ikke få det de egentlig fortjener og bør ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 26. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Lille blå har fått egen annonse. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=55316831 Skal ta han med på jobben imorgen, og prøve å ta bilder ute om været er i orden så kanskje vi kan få litt flere søte bilder å oppdatere annonsen med. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54236816 Og denne er til Amaze. Bomb eller Shock har fått sitt hjem, men hun har fått valget mellom disse to så venter med å annonsere til hun har bestemt seg Lite tilbakemeldinger, ikke så rart sånn som jeg metter markede med Kortis valper Huff. Synd så "mange" plutselig virker utstillingsinteresserte, har sånn 6 stykker på liste til Arya sitt neste kull for dette er virkelig knallfine valper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 26. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2015 Annonsen så skikkelig bra ut! Håper du finner fine eiere til kjekkasen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 27. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2015 De er så finne <3 Håper de kommer til noen som vil bruke de og ser posialet selv om de er "blandings hunder". Herlige valper altså Gleder meg masse til neste kortis kull <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts