Aya Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Multe! Bare å feste på seg mange oransje ballonger Sent from my iPhone using Tapatalk Jeg ville såå vært multe! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Mohikaner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Muffins ... *kikke ned på julemagen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Miss World 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Slår et slag for Miss World jeg også! Ellers: Masken Mann Marsboer Matador Mexicaner Mermaid Muppets (French) Maid Monkey Marge/Maggie Simpson Mor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Digger multe-forslaget! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Hvis du går som Miss World må du love meg å nevne World Peace minst i annenhver setning. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Hvis du går som Miss World må du love meg å nevne World Peace minst i annenhver setning. Haha, fantastisk :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Men hallo. Kuleste tegneseriehelten evver. Etter Tank Girl, men det begynner på T. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antonius Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Madam Mim Monkey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Masse gode og kreative forslag Sonen <3 Miss World var bra og enkelt forslag! Om jeg finner en fin kjole! Det kan jeg gå som om jeg ikke finner det jeg har bestemt meg for, for det er litt mer arbeid, men veldig gøy! Nemlig: Mother of Dragons 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2015 Masse gode og kreative forslag Sonen <3 Miss World var bra og enkelt forslag! Om jeg finner en fin kjole! Det kan jeg gå som om jeg ikke finner det jeg har bestemt meg for, for det er litt mer arbeid, men veldig gøy! Nemlig: Mother of Dragons Fra akkurat den scenen er det ikke så vanskelig Men du trenger drager, da... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2015 Fra akkurat den scenen er det ikke så vanskelig Men du trenger drager, da... Hehe, jeg tenker ikke akkurat den scenen. Jeg har kjøpt inn en blå kjole som jeg også kan bruke til andre ting i ettertid, hvitt hårkritt og en drage fra leketøysbutikken Så dette blir bra, håper jeg. Jeg tenkte å poste bilde av hvordan det ble tilslutt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 Pokker, jeg som skulle foreslå Minerva McGonagall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 Meitemark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 Hehe, jeg tenker ikke akkurat den scenen. Jeg har kjøpt inn en blå kjole som jeg også kan bruke til andre ting i ettertid, hvitt hårkritt og en drage fra leketøysbutikken Så dette blir bra, håper jeg. Jeg tenkte å poste bilde av hvordan det ble tilslutt. Kult! Gleder meg til å se resultatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Åh... Du burde jo vært en manet!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Bilde kommer litt senere Hårkrittet funket ikke så veldig da. Men de som hadde sett serie skjønte det ganske kjapt. Åh... Du burde jo vært en manet! I fjor var det Zoo tema og da vant noen som var manet. De hadde selvlysende tentakler. Så det hadde vært litt dumt å kopiere. Men helt klart en sykt god idé! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Kult! Går det til H så putter du en pute på magen og er Mamma Det er enkelt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts