Gå til innhold
Hundesonen.no

Tusen takk sonen, dere hadde rett! :D


Frida og fuglehundene
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kvart på seks i dag, etter en lang dag i praksis, en treningsøkt og mens jeg var på tur med hundene, så ringte de fra konkurransen #MittÅsnes og sa jeg hadde vunnet Så da var det bare å snu, hive seg

I dag var det dobbeltside i Østlendingen, og der fikk de med noe av kritikken Morten hadde til bildet: "Morten Krogvold, verdenskjent fotograf, var ikke i tvil da juryen skulle kåre vinneren i fot

Dere har også æren for at jeg vant, både fordi det ble stemt fram som det publikum likte best i oktober, men også fordi juryen ikke protesterte mot Morten sitt valg nettopp fordi så mange hadde stemt!

Jeg gruer meg til workshop, han er brutalt ærlig! Men det er kanskje verre for noen som ønsker å bli fotograf enn for meg som bare liker å ta bilder og ikke har lyst til å ha det som yrke. Men jeg er ekstremt lite kreativ da. Ta bilder av mine og andres hunder klarer jeg, men de blir jo sånne kjedelige og "pene" bilder, som ikke gir en noe (bortsett fra at man liker å se sitt eget dyr da ;)) .

Først og fremst: Gratulerer så masse, dette er jo helt fantastisk! :banana:

Og så trur jeg du tenker veldig fornuftig om utbyttet av workshopen. Kos deg med den, og vit at karrieredrømmen ikke vil bli knust om ikke Morten tar bølgen av alle bildene du viser, og høyst sannsynlig tar du mindre kjedelige og "pene" bilder etterpå, og vil kanskje se andre ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer så masse, dette er jo helt fantastisk! :banana:

 

Og så trur jeg du tenker veldig fornuftig om utbyttet av workshopen. Kos deg med den, og vit at karrieredrømmen ikke vil bli knust om ikke Morten tar bølgen av alle bildene du viser, og høyst sannsynlig tar du mindre kjedelige og "pene" bilder etterpå, og vil kanskje se andre ting. :)

Ja, det er det jeg tenker også. Og kursene er for alle nivåer og det utstyret man har selv. Ser noen workshoper er sju dager i Vågå! Må si det er mye for pengene, så for meg helgekurs jeg, hehe :)
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, takk for det! Det er bare å si i fra det! :) I utgangspunktet gir jeg gjerne bort bildene mine, men har ikke tenkt så mye på det ennå. Hadde helt glemt konkurransen jeg.... :P

Jeg gruer meg til workshop, han er brutalt ærlig! Men det er kanskje verre for noen som ønsker å bli fotograf enn for meg som bare liker å ta bilder og ikke har lyst til å ha det som yrke. Men jeg er ekstremt lite kreativ da. Ta bilder av mine og andres hunder klarer jeg, men de blir jo sånne kjedelige og "pene" bilder, som ikke gir en noe (bortsett fra at man liker å se sitt eget dyr da ;)) .

Det var et FLOTT bilde, gratulerer så mye :)

Tenk så mye du kan lære på workshopen, han har sikkert mange gode ideer som du kan ta med videre i din fotografering av hunder osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :D Kjempe stilig bilde! Ikke minst utrolig godt jobbet av deg å få et såpass bra bilde. Jeg regner med den elgen ikke stod der lenge, så det var om å gjøre å ta bildet i fart, det er mye som skal stemme for at det skal gå bra! Nyt workshoppen kjempe masse! Du lærer nok mye av det, kritikk i en slik forstand er bare bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :D Kjempe stilig bilde! Ikke minst utrolig godt jobbet av deg å få et såpass bra bilde. Jeg regner med den elgen ikke stod der lenge, så det var om å gjøre å ta bildet i fart, det er mye som skal stemme for at det skal gå bra! Nyt workshoppen kjempe masse! Du lærer nok mye av det, kritikk i en slik forstand er bare bra :D

Takk! :D Det var egentlig bare å hive seg rundt og knipse, rakk ikke å endre på innstillinger eller noe, så det var flaks at de passet greit nok til forholdene. Ikke optimalt, men bildet overlevde! :D

Har ikke funnet ut hvilken workshop jeg skal på enda, men får nok ikke til noe før til høsten, kanskje.... Ja, jeg tror man lærer masse, og han naturfotografen hadde vært på en slik workshop og sa jeg måtte glede meg, og at det bestod av mye film, musikk og kanskje mindre foto enn jeg trodde ;) Jeg er ikke på å ta i mot kritikk, men får håpe han legger seg på et hobbynivå når han kritiserer og skjønner at jeg ikke har tenkt til å bli en stjernefotograf :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. :sleep:

:ahappy:

Skriver det igjen, for et blinkskudd! Gjett om jeg har vist det bildet til mange. :D

Å, så hyggelig å høre :D

Følte meg som en kjendis et lite øyeblikk. Rett før jeg reiste for å motta premien (og rett etter turen med hundene) så ringe avisen meg, hehe :) Så nå fikk jeg et lite innblikk i hvordan det er å være kjendis. Ikke noe for meg :sleep:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det dobbeltside i Østlendingen, og der fikk de med noe av kritikken Morten hadde til bildet:

"Morten Krogvold, verdenskjent fotograf, var ikke i tvil da juryen skulle kåre vinneren i fotokonkurransen «Mitt Åsnes». Frida Lillebergs bilde «Elgkrefter» imponerte alle.

– Dette er flott! Som et idrettsbilde i National Geographic. Bildet er fint komponert, det er fylt av action, kraft og bevegelse. Det har en nærhet og interesse som bringer oss inn i bildet. Min klare favoritt.

Morten Krogvold sa under premieringen ved Bjerkely folkehøyskole onsdag kveld at dette er et bilde som ville gått rett til topps i hvilken som helst konkurranse.

– Det er nærmest et perfekt bilde. Det har alt. Det er et bilde du aldri blir helt ferdig med å betrakte, sier Krogvold, som er imponert over antall bilder og kvalitet."

Og så får vi ta med det kleine bildet! Men er ikke ofte jeg står sammen med en så dyktig fotograf! :)

a44470271i0024_max1024x.jpg

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det dobbeltside i Østlendingen, og der fikk de med noe av kritikken Morten hadde til bildet:

"Morten Krogvold, verdenskjent fotograf, var ikke i tvil da juryen skulle kåre vinneren i fotokonkurransen «Mitt Åsnes». Frida Lillebergs bilde «Elgkrefter» imponerte alle.

– Dette er flott! Som et idrettsbilde i National Geographic. Bildet er fint komponert, det er fylt av action, kraft og bevegelse. Det har en nærhet og interesse som bringer oss inn i bildet. Min klare favoritt.

Morten Krogvold sa under premieringen ved Bjerkely folkehøyskole onsdag kveld at dette er et bilde som ville gått rett til topps i hvilken som helst konkurranse.

– Det er nærmest et perfekt bilde. Det har alt. Det er et bilde du aldri blir helt ferdig med å betrakte, sier Krogvold, som er imponert over antall bilder og kvalitet."

Og så får vi ta med det kleine bildet! Men er ikke ofte jeg står sammen med en så dyktig fotograf! :)

a44470271i0024_max1024x.jpg

Så koselig bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...