Raksha Skrevet 21. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Du har min fulle medfølelse @Mud her våknet hun 4. Sendte pappaen for å hente siden jeg har ulmemigrene på andre døgnet. Men hun var ferdig hun. Halv syv fikk hun telefonen min med Netflix. Gav opp 7. Heldigvis ikke standard her da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Det er tidlig og man blir litt utafor,.. vi har den siste uka starta dagen kl 4,.. I dag var den 5 igjen.. Det tullete her er jo at når kl da er 8 på morra er hun klar for dupp, og da sover hun i 3 timer ute i vogna :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Duppen på dagen redder oss og. Ikke så tidlig som 8 heldigvis "Sitte på benken og se på fisken!" Ja ok Nydelig vær ute, så pakke ungen i varme klær og luske seg ut, se om det hjelper å slite henne ut skikkelig. Litt kaldt da, finne kuldekremen til kinna hvertfall. Bare vente til sola kommer over fjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Gratulerer Krutsi Kan vi ikke lage en kjapp liste over hvem som har termin fremover? Jeg har mistet oversikten. Copy and past: Soelvd - 04. juni 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Aslan - 19. mai Soelvd - 04. juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 1 time siden, soelvd skrev: Gratulerer Krutsi Kan vi ikke lage en kjapp liste over hvem som har termin fremover? Jeg har mistet oversikten. Copy and past: Soelvd - 04. juni Sitter på mobil, så blir bare tull hos meg.. Men Krutsi - 22. Juni (tror jeg det var ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Fiksa det Aslan - 19. mai Soelvd - 04. juni Krutsi - 22. juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Marianne - 14.mars Aslan - 19.mai Soelvd - 04. Juni Krutsi - 22. Juni 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Er jeg virkelig sist? hmm.. Det kan vi ikke ha noe av.. Her blir det født for tidlig ja gitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 1 minutt siden, Krutsi skrev: Er jeg virkelig sist? hmm.. Det kan vi ikke ha noe av.. Her blir det født for tidlig ja gitt Hittil ja! Men sånn som det avles på sonen for tiden dukker det sikkert opp flere etterhvert Når hadde @Aya termin igjen? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 1 time siden, Krutsi skrev: Er jeg virkelig sist? hmm.. Det kan vi ikke ha noe av.. Her blir det født for tidlig ja gitt Plutselig kommer det en stakkar med termin enda senere @Helene vi må få deg på lista og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Veldig stolt frøken som er ute å rusler helt selv nå, må bare støtte seg litt på flyet sitt da litt over en uke til hun blir 10 mnd i dag 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Bøllefrøken 7 februar 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Jeg drømte at jeg var gravid i natt, fødte aldri, men vannet gikk og jeg hadde vondt i magen (rier?) og greier. Var svær som en hval! Lengste drømmen jeg har hatt på lenge. Veldig koselig da, utenom når legen ikke trodde på at jeg var gravid. Tror underbevistheten min prøver å fortelle meg noe. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 34 minutter siden, Rocket skrev: Jeg drømte at jeg var gravid i natt, fødte aldri, men vannet gikk og jeg hadde vondt i magen (rier?) og greier. Var svær som en hval! Lengste drømmen jeg har hatt på lenge. Veldig koselig da, utenom når legen ikke trodde på at jeg var gravid. Tror underbevistheten min prøver å fortelle meg noe. Er du ikke ekte hundemenneske eller? Du må jo drømme at du får valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 42 minutter siden, Rocket skrev: Jeg drømte at jeg var gravid i natt, fødte aldri, men vannet gikk og jeg hadde vondt i magen (rier?) og greier. Var svær som en hval! Lengste drømmen jeg har hatt på lenge. Veldig koselig da, utenom når legen ikke trodde på at jeg var gravid. Tror underbevistheten min prøver å fortelle meg noe. Hadde masse sånne drømmer før jeg ble gravid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Snuppa mi Mye enklere å ta bilder av tre gale hunder enn ett barn. Og ikke blunke, dere som er gravid, for brått har barnet blitt to år 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 3 timer siden, Krutsi skrev: Er jeg virkelig sist? hmm.. Det kan vi ikke ha noe av.. Her blir det født for tidlig ja gitt Enda tidlig, er nok mange etternølere som følger på! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Marianne - 14.mars Helene - 16.april Aslan - 19.mai Soelvd - 04. Juni Krutsi - 22. Juni 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Bøllefrøken - 7. februar Marianne - 14. mars Helene - 16. april Aslan - 19. mai Soelvd - 04. Juni Krutsi - 22. Juni La til bøllefrøken og Blir en liten sonenbabygjeng i 2016 og altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Det er babyboom hvert år på sonen jo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Tenner er slitsomt! Det vil si jeksler. M har de siste døgnene vært skikkelig plaget, både dag og natt Stakkars lille våkner hver halvtime og gråter fra hun legger seg på kvelden.. Dentinox hjelper til en viss grad en liten stund, men inatt kommer jeg til å gi henne paracet hvis det fortsetter å være like ille for henne. Hun har nesten ikke spist noe de siste par dagene heller, bare snur seg vekk og dytter alt vekk. Men på torsdag prøvde vi akebrett for første gang, det var stas 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 4 timer siden, soelvd skrev: Er du ikke ekte hundemenneske eller? Du må jo drømme at du får valper Haha! Kan godt hende det var valper inni der, kom jo aldri noe ut! (Er det tegn på at når jeg engang blir gravid kommer til å gå lenge over termin mon tro? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. November 2015 Rapporter Share Skrevet 21. November 2015 Jeg har aldri hatt graviddrømmer jeg jeg har derimot hatt flere drømmer der M bare dør for meg.. Det ekke like koselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. November 2015 Rapporter Share Skrevet 22. November 2015 5 timer siden, Krutsi skrev: Jeg har aldri hatt graviddrømmer jeg jeg har derimot hatt flere drømmer der M bare dør for meg.. Det ekke like koselig Samme her, grusomt!! Idag fikk C grøt for første gang, både pappa og gutt storkoste seg (han har spist endel annet altså, ink grøtlapper). Men akkurat som jeg trodde så sover de ikke nødvendigvis lenger om natten av det som så mange sier, men nå har jeg ihvertfall prøvd det. Heldigvis har ikke jeg noe problem med å stå opp og amme flere ganger om natten, hadde vært verre om jeg var drittlei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts