Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gleder du deg til i 2015?


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Til det nye familiemedlemmet kommer

Gleder meg aller mest til enda et år med datteren min Så gleder jeg meg til et år til med min kjære Bonde! Flytte opp igjen på gården og gjøre huset der til mitt! Få mer tid til hestene igjen, intro

Oioi mye jeg gleder meg til! *Bryllup i august! *30årsdag i mars *10 årsdag til min datter i Oktober *Londontur i Februar *Forhåpentligvis tur til Singapore i April med @Wachita *Fremgang i

Gleder meg til alle utstillingene som kommer.

Også gleder jeg meg til sommer hvor jeg skal reise til USA med "Young Life", vi drar til New York

og til en Camp som heter "LAKE CHAMPION" (første gang jeg reiser uten foreldrene mine)

Dana Cup og utstilling i danmark

Klare VG1 ,ed gode karakterer og komme inn på linjen jeg vil inn på.

Agility kurs

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liksom mange små ting jeg gleder meg over i hverdagen.

Men hva jeg gleder meg til?

- jeg gleder meg til Talli skal ha valper (men kan ikke glede meg for mye for det er mange små steg dit)

- jeg gleder meg til å blir sprekere og kjenne kroppen sterk igjen, selv om det kun står på meg.

- jeg vil fortsette glede meg over min kollega-familie med vår berg og dal bane.

- jeg gleder meg til å ta i mot ett kull med jakt labbis valper.

- gleder meg over turene i skogen jeg skal gå.

Nei nå vinkler jeg over på små gleder igjen :P

Ingen store planer for 2015 og hva som skal glede meg. Men håper det blir små gleder igjennom hele året. Det liker jeg :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ett år med store og omveltende forandringer, er det mye spennende i det nye året:

♡ jeg har ferie i år, noe jeg ikke har hatt mulighet/råd til før. Men nå er jeg i fast jobb!

♡ jeg skal ha to soloturer i utlandet, den ene er til London (se under), andre enda ikke avgjort

♡ jeg får se Hamlet på teater i oktober, ett av mine favorittstykker

♡ jeg har bestemt at jeg vil en gang i måneden finne et nytt tursted og gå der med gutta

♡ ny tatovering, trolig to

♡ fikse kjøkken - bare små grep som blir kanonbra

♡ gleder meg til å se Pax bli eldre

♡ stille Pax

♡ være turist i eget land, med firbente

♡ drivhus i hagen

... og jeg vet at mange nå syns jeg er gal, men:

♡ jul

Men det er så mye, tror dette blir et bra år. Rettelse, det SKAL bli et bra år♥

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @JeanetteH sier, mange små gleder - for de er de viktigste gledene faktisk.

Her og nå gleder jeg meg til vår&sommer og fikse hagen etter bygging. Jeg gleder meg til å fortsatt bo i dette utrolige nye huset som er så fint at jeg kan knapt begripe at det er vi som bor her.

Jeg gleder meg til et år til med verdens beste kelpie-tullinger, de er virkelig de store "lola-bidragene" i livet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt veldig dårlig på langtidsplanlegging - dermed vet jeg egentlig ikke hva jeg gleder meg til i året som kommer når det gjelder "store" ting, men sånn som i går, gledet jeg meg over å ha to nybørsta hunder som jeg elsker over alt på jord, jeg gledet meg over at de ikke reagerte noe på fyrverkeriet som fortsatt foregikk da vi var ute og lufta på kvelden, jeg gleder meg her og nå til sparkturen vi skal på om kort tid i dag...

Det er ikke så store ting som skal til for å glede seg, egentlig, så jeg gleder meg egentlig bare over livet generelt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Sommer

- Oppleve nye kriker og kroker rundt om i verden

- Et mirakel (så jeg kan bli kvitt både det ene og det andre)

- Ny bil

Gleder meg til å møte fine folk! Gleder meg til å gripe muligheter - og alt sånt Lola-solskinn-ut-av-rævva piss, for det er litt sant innimellom! :lol:

:lol: :lol: :lol: , men så sant! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Starter i 100% stilling fra 1. januar. Det har jeg aldri hatt fast før og jeg er spent på hvordan det blir!

- Min første sommerferie på 5 år. Håper det ikke regner :D

- Har sommertid på jobb fra juni og ut september :D

- Masse turer med hundene, forhåpentligvis enda flere toppturer enn i fjor!

- Håper håper jeg får kjøpt meg et hus.

- Gleder meg til våren så ponni slipper så mye klær og jeg kan finne frem joggeskoene igjen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å bli ferdig med videreutdanningen, sånn at jeg kan ta enda bedre vare på barna på jobb når jeg begynner å jobbe fulltid igjen :ahappy: Gleder meg til å fortsette å tilbringe tid med friske og fine tante- og fadderbarn, gode venner og andre som måtte krysse min vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å bli ferdig med masteren, få ny jobb, og til at det blir vår og lyst og varmt og grønt over alt! Jeg gleder meg også til å bli kjent med nye mennesker, og til å være masse sammen med de jeg allerede kjenner og er glad i. Dessuten er jeg helt sikker på at 2015 kommer til å bli et spesielt og spennende år, et sceneskifte. Det gleder jeg meg også til!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er mye!

- først og fremst gleder jeg meg til litt mer vinter, vil gå mer på ski!

- gleder meg til å bli ferdig med oppgaven helt og holdent, levert desember 2014, sensuren kommer i starten av 2015. Det blir ubeskrivelig.

- gleder meg til fortsatte utfordringer på jobb.

- gleder meg til å få tid til å trene mer, slutten av året gikk med til skriving, jeg er helt sjuk etter trening.

- gleder meg til kurs mer Thorvald i februar og mars!

- gleder meg til treninger rallylydighet og lydighet, masse av det. Og noen stevner :aww:

- gleder meg til vi forhåpentligvis får lov av nye sjefen til samboer (bytter jobb midlertidig i disse dager) til ferie i april-ish, da skal vi nemlig på roadtrip til USA.

- gleder meg til at allergivaksina funker og jeg kan ha mindre allergiplager i sommer :aww:

- gleder meg til mange lange fine turer i fjell med mann og hund :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- gå MH med Nico

- bursdagen til ungen

- 17 mai, jul etc med ungen

- sommerferien med fisking og bading

- første "topptur" med kidden på Skrim

- å jobbe. Jada, jeg jobber hele tiden, men jeg liker jobben og kollegaene mine.

- ferietur ( forhåpentligvis Island)

- se hvordan Nico utvikler seg og få noen svar på helsebiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Å flytte i nytt hus, det gjør jeg på lørdag!
  • Flytte sammen med kjæresten (endelig!), han kommer flyttendes oppover i februar

Er vel flyttingen som opptar meg mest, for jeg kommer ikke på noe annet. Men ellers så håper jeg på et fint år med familien, med en fin og rolig hverdag, og litt mindre drama i år enn i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker nyttårs-start for det er så utrolig mye man kan glede seg til! :)

- Ag grunnkurs i februar

- Gå masse fine turer i skog og fjell med hund og samboer.

- Fortsette der jeg slapp med studier.

- Komme igang med å rydde og grave ut hyttetomta

- Oppleve nye ting og spise masse god mat

- Få tatt hengerlappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til en del faktisk =)

Ny valp forhåpentligvis til høsten fingers%20crossed.gif

bli ferdig med videreutdannelsen i slutten av februar

få fast jobb, regner med rundt april

konkurrere med Aïda i elite i både RL og LP, forhåpentligvis hvertfall ett championat medaljor.gif

mange fjellturer

tur til England og Wales

tur til Setermoen og besøke bror, håper jeg ser nordlys!

sommer og sol smileys-sunbathing-597210.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å reise! Jeg skal til Skottland i februar/mars, en eller to turer til Spania, og forhåpentligvis en til tur til et land jeg ikke har vært i.

Jeg gleder meg til sommer! Da har jeg planer om å gå tur på Hardangervidden og telte. Bare gå og gå og alt man ser er natur :ahappy:

Jeg gleder meg til enda flere dansekurs.

Enda et år fult med tabber, opp og ned turer, og nye mennesker :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bli gift :heart:

- Gå lange turer, mest mulig i skogen.

- Trene RL med begge hundene.

- Reise på utstillinger, stille ut, være sosial og ha det hyggelig med hundefolket.

- Gå kurs med hundene.

- Gå ned 5 kg.

- Gleder meg til sommeren.

Men aller mest gleder jeg meg over et nytt år og nye muligheter :flowers::heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...