MaritaS Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Skrevet 14. Desember 2014 Hihihi, jeg kan avsløre at han er mer glad i action-bilder! XD Reinsdyrhornene ble forøvrig "spist" utenom fotografering. De hadde ligget i en kurv i evigheter, og plutselig en dag fant han ut at de skulle dø. Så nye horn ble innkjøpt fra Ungarn. ..det var noe kjent med de hornene. Trur det er samme som Tanuki har på seg, fra Butlers. Siter
WelshenNemi Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Neville sjarmerte ansatte i dyrebutikken, som tok på han denne, då sjarmerte han sjølvsagt endå fleire midtun i Åsane? 1 Siter
Tuvane Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 ..det var noe kjent med de hornene. Trur det er samme som Tanuki har på seg, fra Butlers. Ja, jeg tror de er fra Butlers, synes søstera mi har pratet om noe "Butlers"-opplegg, hehe! Siter
MegaMarie Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 Hehe, takk! Treet er faktisk selvhogga i egen skog, så veldig langt i fra amerikansk. Haha, nei, jeg ser det er litt tynt, det er jo ikke amerikanske trær akkurat. Men det var noe med pynten og fargene som minnet meg om det Vårt bidrag i år! Jeg har manglet litt kreativitet når det gjelder julekort de siste årene 4 Siter
Veromob Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Skrevet 15. Desember 2014 midtun i Åsane? Ja, det stemmer! 1 Siter
Ozzy Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 I fjor: Liker det bildet så godt. Gjør bare så forferdelig vondt at dette er første jul siden jeg var 15år uten verdens beste Ozzy.. 5 Siter
Guest Yellow Skrevet 16. Desember 2014 Rapporter Skrevet 16. Desember 2014 Så mange fine og koselige julebilder! Liker bildet, @Ozzy , og såklart ikke det at han ikke feirer jul sammen med deg i år. Her kommer min julehund: Siter
Justisia Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Årets julekort, enklere å få til enn å ta bilde av de (enn så lenge) to tullingene som bor her 5 Siter
ipadda Skrevet 17. Desember 2014 Rapporter Skrevet 17. Desember 2014 Pleier ikke være så tidlig ute, men dette er siste "fridag" før jul.. 5 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 18. Desember 2014 Rapporter Skrevet 18. Desember 2014 Vi var ute på tur i skogen i dag, og jeg tok med meg nisselue og kamera i håp om å få tatt noen bilder. Isak er nemlig ekstrem på å stjele ting og løpe langt avgårde med de, så jeg var redd for at han skulle ta lua og løpe så jeg ikke fant den igjen. Den satt ikke godt på og datt av flere ganger, men heldigvis har de begge en god sitt og bli, så de var så fokusert på meg og ikke lua. Puh! God jul 18 Siter
Sbtlita Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Uredigert bilde av jentene 6 Siter
Raksha Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Uklart og fælt, men syns han kledde det jeg 11 Siter
Heidihj Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 God jul til alle soniser! 5 Siter
Vimsan Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Så många fina julkort här! Jag får inte lastat upp min bild då det står att den är för stor Siter
Tuvane Skrevet 20. Desember 2014 Rapporter Skrevet 20. Desember 2014 Prima poserer villig med siste innkjøp fra Butler! Ordentlige julebilder skal tas i morgen, nå har fotografen min kommet hjem! 2 Siter
Recommended Posts