Gå til innhold
Hundesonen.no

Labrador/retrieverbøker- tips?


LinL
 Share

Recommended Posts

Som overskriften sier, jeg må ha noe å lese fremover, og har hatt stopp i skjønnlitteraturen en stund nå bare fordi jeg ikke orker lete etter noe nytt som engasjerer meg der :P SÅ da kan jeg jo bygge litt på hundebiblioteket mitt, som er ganske stusslig egentlig.

Trenger tips til bøker som dere mener er gode om labradoren? Er retrieverhåndboken til NRK noe god? spennende? Gjerne bøker om retrieverjakt, helt enkel basic nybegynner opplegg. Har "Retrievern som apportør" og liker den ganske godt, luker bare ut de tingene jeg ikke liker så er det mye nyttig der egentlig. Noen andre kule bøker? Er apportering til vardag och fest en god bok?

Hvis det er noen som har relevante bøker som er gode, men som de vil kvitte seg med så er jo det også av interesse. Kan like så godt kjøpe brukt som ny hvis jeg først kjøper en fysisk bok liksom. Ellers kjøper jeg mye på ipaden :P

Helst på norsk, svensk eller dansk, men leser skjønnlitteratur på engelsk, så kanskje engelsk også går bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...