Gå til innhold
Hundesonen.no

Takk


Guest Christine
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

I disse juletider fikk jeg lyst til å starte en liten takke-tråd. Noen på sonen du syns skriver bra, morsomme eller interessante innlegg, eller noen som bare fortjener en takk? Bruk tråden og takk de :)

- Takk til moderatorene som gjør en super jobb

- Takk til @Malamuten som tar seg tid til å svare i tråder vi har hatt flere ganger, og som skriver gode innlegg

- Takk til @Aya som startet julefortellingen, et herlig innslag i hverdagen

- Takk til @Marie som kommenterer de fleste trådene i "Min hund". (Har ikke sett en eneste tråd hun ikke har kommentert)

- Takk til @Belgerpia som svarer på det meste av spørsmål rundt NKK

- Takk til @ som "jobber" litt her inne og har blitt sonenlege

Ruller ballen videre til de som vil ta den i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil takke alle dere som er på sonen (spesielt de som skriver i AN tråden) :flowers: Dere gir meg en følelse av å være endel av noe! Siden jeg er syk, og har vært det veldig lenge, så er det utrolig deilig å vite at hundesonen alltid er her. Det er flotte mennesker som tar seg tid til å svare og kommentere, legge ut fine bilder av fine hunder og dere er flink til å gi folk gode ord når det trengs

:)

Så takk for at dere skriver fine, triste, morsome og kjedelig innlegg i AN! Jeg setter så pris på det at hadde jeg hatt muligheten skulle jeg ha kjøpt en rose til alle sammen, og gitt dere en klem :ahappy:

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd!

  • Takk til sonen som får meg til å flire mer enn en gang om dagen
  • Takk for de gode vennene jeg har fått via sonen. Det er godt og trygt å ha en bestevenn @Margrete og slett ikke fjortis i det hele tatt :heart:
  • Takk til @Marianne og @Kaja som vasket ut av møkkahuset utti Enebakk.
  • Takk til dere som gidder å være moderatorer for oss tullebukker.

Edit:

  • Jeg glemte jo rent å takke @SiriEveline for lykkepilla Tinka. Hun betyr så inderlig mye for både Ia og meg :heart:
  • Jeg vil også takke for at @madam mim har flyttet inn i nabolaget. Det er så koselig å ha en sonis å lufte innimellom :D
  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å takke enkelte synes jeg, noen føler seg utelatt og glemt, andre skjønner ikke helt hvorfor jeg takker. Så derfor takker jeg sonen for alt jeg har lært både negativt og positivt, både om hunder og mennesker.

Moderatorene fortjener en stor blomst for å holde ut med oss igjennom gleder, sorger og kriger. En blomst til dere hver og sjokolade til julebordet dere :D

Julestjerne%203.jpg

Risboller-375x390.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tråd!!

@Christine - bare hyggelig, og tusen takk til alle dere som gjør julefortellingen til det den er med kommentarer, kapitler og engasjement!!

Takk til alle som støtter når noe er leit, oppmuntrer når noe er tøft og heier når noe går bra. Det er nesten litt trist, men også veldig bra - når noe går fint i livet mitt er det nesten sånn at det er dere soniser i AN jeg har lyst til å fortelle det til først, for der får jeg alltid så fantastisk koselige tilbakemeldinger :)

Takk til @Kangerlussuaq som alltid bidrar med et synspunkt i diskusjoner som jeg ikke har tenkt på før. Det er ikke alltid jeg er enig, men du får meg alltid til å se ting fra en annen side. Takk for at du står på for de som trenger det!

Takk til @ og @SoppenCamilla som alltid får meg til å smile (eller le rått).

Takk til alle dere soniser som på forskjellige måter gjør sonen til det den er! Da er ALLE medregnet :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg takke for den fantastiske venninna som jeg har fått gjennom sonen: @Kaja ! Aldri har noen kommet så fort nær meg på så kort tid, og få jeg tør å være så ekstremt meg selv med og ærlig mot, så takk Kaja, for at du har kommet inn i livet mitt :D:heart:

Så vil jeg egentlig bare tanke den generelle sonenbefolkning for all kunnskap, råd og ris og ros på alle mulige forskjellige områder, dere er en fin gjeng alle som en :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil takke @ida fordi hun alltid kommer med fornuftige tanker og innlegg, spesielt om man sliter med noe. Husker da jeg for noen år siden hadde tråden om Laikas problemer. @ida fikk meg til å åpne øynene litt, og slutte med alle unnskyldninger. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men synes alltid du skriver fornuftig, ikke alltid hva folk ønsker å høre/lese,men når alt kommer til alt så har du som oftest et godt poeng :)

Og ellers til resten av sonen. Føler jeg kjenner alle litt, selv om det er de færreste jeg har møtt. Når man har lite venner er sonen god å ha; her kan man få hjelp til det man lurer på,man kan få støtte om det trengs, ros om det trengs osv. Sonen er best! :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle @ida, selvom jeg ikke fikk gjort stort mer enn ett rom ;P

Jeg vil også takke @Khela, for et fantastisk menneske som holder ut med meg, haha :wub: Jeg gruer meg aller mest til å flytte fra deg, men du vet hvor du finner meg, og all den andre finheten som finnes der, you know what i mean :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til moderatorene som hjelper til med å "holde sonen i ørene" :flowers:

Takk til alle dere som klarer å svare konstruktivt og saklig selv om dere er uenig i noe! :)

Takk til alle dere som bidrar med kunnskap på "deres felt", er støttende, har godt humør, samt kommer med morsomme innspill og kommentarer. Soniser :heart:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...