Mud Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2015 Terv-valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 6. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2015 Ååå så fint maleri! Ligner på samme stilen som ei jeg har på vennelista mi Og guuuud hvor nydelige tervvalper er altså Man blir jo litt gæærn her man sitter og ser Takk, er så glad for at det ble slik det ble. Hun sa jo at hun aldri har malt hund før (eller, så lenge hun kan huske da), så resultatet var spennende. Fikk det til en tredjedel av vanlig pris også, skal ikke klage på dèt. Hehe, det er fare for at jeg ender opp med èn til om Bilbo skal avles på... Er jo fryktelig vanskelig å motstå de - som for øvrig er grunnen til at jeg har endt opp med to småttiser, planen var egentlig å vente et par år til Linus ble voksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2015 Hihi, vandrende ulldott er en perfekt beskrivelse på tervvalper! Du har nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 7. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Hihi, vandrende ulldott er en perfekt beskrivelse på tervvalper! Du har nydelige hunder Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 utrolig nydelige hunder du har, kjempegøy å ta bilder av de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Hehe, det er fare for at jeg ender opp med èn til om Bilbo skal avles på... Er jo fryktelig vanskelig å motstå de - som for øvrig er grunnen til at jeg har endt opp med to småttiser, planen var egentlig å vente et par år til Linus ble voksen. Ja, du vet, har man en belger, kommer det fort en til Elsker denne rasen så hardt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 7. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 utrolig nydelige hunder du har, kjempegøy å ta bilder av de Takk, og tusen takk for bildene igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 7. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2015 Så fine gutter du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 8. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Så fine gutter du har Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Så fine de var Er Linus brun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 8. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Så fine de var Er Linus brun? Tusen takk! Jepp, det er han. I dag fikk vi besøk av to venninner jeg tidligere har stått på stall med + den enes hund, og igjen har jeg fått kjempefine bilder av hundene. Kameraet var litt ødelagt og slet med å fokusere, ta bilder i skog osv, men noen fine ble det uansett - og ikke minst maaange som ikke var så klare, men veldig morsomme! Har forsøkt å korte ned så godt jeg kan, fra et par hundre til 50-60 (FB), til 10-15 til sonen, etter å ha funnet ut at kanskje ikke aaalle synes det er like spennende med titalls nesten like bilder av voffene. Linus er det vanskelig å ta pene bilder av, han ser jo totalt gal ut når han leker, men Bilbo poserte pent en gang i blant i hvert fall! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 8. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2015 Så mange fine bilder av hundene. Ser ut til at han har vokst en del siden vi gikk tur. Blir artig å møtes igjen☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Virkelig langbeint nydelig pelsball! Også brun BC da <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 9. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Brune BCer er så fine! Det er så forfriskende med andre farger enn bare svart og hvit Minstebollen din er faktisk bare en knapp uke yngre enn min! Artig å sammenligne, hehe... De har litt forskjellige tegninger i ansiktet, og din har ører som står helt, men de er nesten like sånn ellers... Tror alle terver ser likedane ut som små, Gulbrune ulldotter med svart ansikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 9. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2015 Så mange fine bilder av hundene. Ser ut til at han har vokst en del siden vi gikk tur. Blir artig å møtes igjen☺️ Takk! Ja, det blir gøy. Virkelig langbeint nydelig pelsball! Også brun BC da <3 Tusen takk! Brune BCer er så fine! Det er så forfriskende med andre farger enn bare svart og hvit Minstebollen din er faktisk bare en knapp uke yngre enn min! Artig å sammenligne, hehe... De har litt forskjellige tegninger i ansiktet, og din har ører som står helt, men de er nesten like sånn ellers... Tror alle terver ser likedane ut som små, Gulbrune ulldotter med svart ansikt Takk! Du kan tro han var populær, såpass at oppdretter ble litt nervøs for å selge han på grunn av masse useriøse henvendelser... Veldig mange som ville ha han hovedsaklig pga. fargen (også var han veldig søt da). Lille Linus, 7 uker. Utrolig skjønn. Ja, de er jo ganske like (og søte) alle sammen! Selv om Bilbo helt, totalt objektivt sett er den fineste tervvalpen jeg har sett. Savner litt den tiden der ørene hang og slang til alle kanter da, det er jo veldig sjarmerende! Beste var når de var toppet så de gikk i kryss. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2015 Han er så fin! Og stor. Han blir stor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 10. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2015 Han er så fin! Og stor. Han blir stor Takk! Hehe, blir spennende å se... Liker store hunder jeg, men det hadde vært et pluss om han fikk plass i bilen og sånt som voksen også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2015 Jeg tipper han blir en Max Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 10. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2015 Jeg tipper han blir en Max Du, ikke si sånt da... Nei, nå må jeg få målt de snart. Er faktisk ikke umulig at han ser stor ut fordi Linus kanskje er en liten BC - jeg har egentlig ikke peiling, har lite å sammenligne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Synes Bilbo la på seg litt for en liten stund siden, men nå er han jammen meg like tynn igjen. Så i dag har vi kjøpt inn den feteste Canagan-varianten, V&H m. laks og ister - hvis jeg stapper i han så mye han gidder å spise hver dag burde han gå opp snart altså. Hvis ikke blir det veterinærbesøk igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Det er selvfølgelig ikke bra å være veldig tynn, men det er ganske vanlig at unge belgere er litt tynne altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 14. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Det er selvfølgelig ikke bra å være veldig tynn, men det er ganske vanlig at unge belgere er litt tynne altså Det er litt sånn småskummelt tynn, synes jeg og veterinær (null fett utenpå ribben, hofteknoker, ryggrad og sånt). Hadde fått mange rare blikk om det ikke var for den pelsen. Men altså, hvis dette funker så kan jeg ikke skjønne noe annet enn at noe er galt. Selv ikke mine småspiste og superkresne whippeter har noen gang vært like tynne, og Bilbo er absolutt ikke småspist. Så, ja, håper det funker nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Æsj, det høres ikke greit ut! Fikk høre fra oppdretter da jeg var der sist at dere hadde hatt noen veterinærrunder.. Håper dere finner ut av det! God bedring til lille Bilbo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 15. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Det er ikke koselig å høre at lille vakringen ikke er helt på topp. Håper at nytt for hjelper. ❤️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 19. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2015 Er du sikker på at han ikke har orm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts