Gå til innhold
Hundesonen.no

Linus og Brukbares Charlie


ElisabethHH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Linus er en BC født 11.05.14. Han vokste opp hos naboen, og da valpene ble leveringsklare klarte jeg ikke å motstå han lenger. Han er en helt super hund, utømmelig energi og fokus ute og under tren

I dag fikk jeg høre at Bilbo minner om en tasmansk djevel. Hvorfor aner jeg ikke...

Jepp, heldigvis ble det slik. Så fin Nyx har blitt også! Tusen takk. Nå blir det litt bildespam, er noen uker siden bildene ble tatt da. Håper det kommer snø snart, har så lyst på fine vint

Posted Images

Ååå så fint maleri! Ligner på samme stilen som ei jeg har på vennelista mi :ahappy:

Og guuuud hvor nydelige tervvalper er altså :wub: Man blir jo litt gæærn her man sitter og ser :wub:

Takk, er så glad for at det ble slik det ble. :D Hun sa jo at hun aldri har malt hund før (eller, så lenge hun kan huske da), så resultatet var spennende. Fikk det til en tredjedel av vanlig pris også, skal ikke klage på dèt. :P

Hehe, det er fare for at jeg ender opp med èn til om Bilbo skal avles på... Er jo fryktelig vanskelig å motstå de - som for øvrig er grunnen til at jeg har endt opp med to småttiser, planen var egentlig å vente et par år til Linus ble voksen. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Hehe, det er fare for at jeg ender opp med èn til om Bilbo skal avles på... Er jo fryktelig vanskelig å motstå de - som for øvrig er grunnen til at jeg har endt opp med to småttiser, planen var egentlig å vente et par år til Linus ble voksen. :aww:

Ja, du vet, har man en belger, kommer det fort en til :aww: Elsker denne rasen så hardt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine de var :wub:

Er Linus brun?

Tusen takk! Jepp, det er han. :ahappy:

I dag fikk vi besøk av to venninner jeg tidligere har stått på stall med + den enes hund, og igjen har jeg fått kjempefine bilder av hundene. :D Kameraet var litt ødelagt og slet med å fokusere, ta bilder i skog osv, men noen fine ble det uansett - og ikke minst maaange som ikke var så klare, men veldig morsomme!

Har forsøkt å korte ned så godt jeg kan, fra et par hundre til 50-60 (FB), til 10-15 til sonen, etter å ha funnet ut at kanskje ikke aaalle synes det er like spennende med titalls nesten like bilder av voffene. :P

Linus er det vanskelig å ta pene bilder av, han ser jo totalt gal ut når han leker, men Bilbo poserte pent en gang i blant i hvert fall!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub::wub::wub::wub::wub:

Brune BCer er så fine! Det er så forfriskende med andre farger enn bare svart og hvit :)

Minstebollen din er faktisk bare en knapp uke yngre enn min! Artig å sammenligne, hehe... De har litt forskjellige tegninger i ansiktet, og din har ører som står helt, men de er nesten like sånn ellers... Tror alle terver ser likedane ut som små, Gulbrune ulldotter med svart ansikt ;):heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine bilder av hundene.

Ser ut til at han har vokst en del siden vi gikk tur.

Blir artig å møtes igjen☺️

Takk! Ja, det blir gøy. :D

Virkelig langbeint nydelig pelsball! Også brun BC da <3

Tusen takk! :ahappy:

:wub::wub::wub::wub::wub:

Brune BCer er så fine! Det er så forfriskende med andre farger enn bare svart og hvit :)

Minstebollen din er faktisk bare en knapp uke yngre enn min! Artig å sammenligne, hehe... De har litt forskjellige tegninger i ansiktet, og din har ører som står helt, men de er nesten like sånn ellers... Tror alle terver ser likedane ut som små, Gulbrune ulldotter med svart ansikt ;):heart:

Takk! Du kan tro han var populær, såpass at oppdretter ble litt nervøs for å selge han på grunn av masse useriøse henvendelser... Veldig mange som ville ha han hovedsaklig pga. fargen (også var han veldig søt da). :P

Lille Linus, 7 uker. Utrolig skjønn. :wub:

Ja, de er jo ganske like (og søte) alle sammen! Selv om Bilbo helt, totalt objektivt sett er den fineste tervvalpen jeg har sett. :whistle: Savner litt den tiden der ørene hang og slang til alle kanter da, det er jo veldig sjarmerende! Beste var når de var toppet så de gikk i kryss. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Bilbo la på seg litt for en liten stund siden, men nå er han jammen meg like tynn igjen.

Så i dag har vi kjøpt inn den feteste Canagan-varianten, V&H m. laks og ister - hvis jeg stapper i han så mye han gidder å spise hver dag burde han gå opp snart altså. :P Hvis ikke blir det veterinærbesøk igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke bra å være veldig tynn, men det er ganske vanlig at unge belgere er litt tynne altså :)

Det er litt sånn småskummelt tynn, synes jeg og veterinær (null fett utenpå ribben, hofteknoker, ryggrad og sånt). Hadde fått mange rare blikk om det ikke var for den pelsen. :P

Men altså, hvis dette funker så kan jeg ikke skjønne noe annet enn at noe er galt. Selv ikke mine småspiste og superkresne whippeter har noen gang vært like tynne, og Bilbo er absolutt ikke småspist. Så, ja, håper det funker nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...