Sunlily Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Så forferdelig trist! Føler virkelig med dere, men sier som de andre - godt det gikk bra med barn og familie i det minste! Kondolerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Så grusomt! Jeg føler med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Dette var ikke det jeg ventet å lese, jeg gledet meg til bilder og glade ord. Herregud..mine varmeste tanker til dere, kondolerer så masse. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Finnes ikke ord, fy søren så vondt jeg har av dere! All min medfølelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Føler med dere Må være noe av det værste som kan skje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 31. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Alt er så veldig vondt. Veldig... Men midt opp i alt det vonde hadde vi to små valper å ta vare på, og som skulle til sine nye hjem. Så var spørsmålet, hvem skulle de dra til? Alle hjemmene var så perfekte. og til og med de siste valpene hadde nå noen som ventet på dem. Alt var klart... Denne lille tassen heter nå Balto, og bor i Skien hos noen pensjonister som har hatt Collie i over 50 år. Jeg har aldri vært sånn at jeg har blitt lei meg av valpeavleveringer, da jeg er glade for valpens nye hjem men det var veldig tøft å gi fra seg det siste vi hadde igjen etter Lyra. Men, på samme tid så var det så godt for jeg følte med hele meg at dette var rette hjemmet for han. Så var det lille Miracle... Noe hun endte opp med å virkelig være. Hun heter nå Shandi og bor hos @RenateA på sonen og flyttet ditt idag. Jeg er så glad for at jeg vet jeg kommer til å få følge henne resten av livet og jeg vet hun kommer til å bli enormt høyt elsket av Renate! 45 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Stor klem! Har tenkt så mye på dere, til og med drømt. Det var vondt å våkne i går, for jeg drømte at hundene hadde kommet seg unna og at jeg visste hvor de var. Du ble så glad, og så skulle vi finne de og så våknet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Alt er så veldig vondt. Veldig... Men midt opp i alt det vonde hadde vi to små valper å ta vare på, og som skulle til sine nye hjem. Så var spørsmålet, hvem skulle de dra til? Alle hjemmene var så perfekte. og til og med de siste valpene hadde nå noen som ventet på dem. Alt var klart... Denne lille tassen heter nå Balto, og bor i Skien hos noen pensjonister som har hatt Collie i over 50 år. Jeg har aldri vært sånn at jeg har blitt lei meg av valpeavleveringer, da jeg er glade for valpens nye hjem men det var veldig tøft å gi fra seg det siste vi hadde igjen etter Lyra. Men, på samme tid så var det så godt for jeg følte med hele meg at dette var rette hjemmet for han. Så var det lille Miracle... Noe hun endte opp med å virkelig være. Hun heter nå Shandi og bor hos @RenateA på sonen og flyttet ditt idag. Jeg er så glad for at jeg vet jeg kommer til å få følge henne resten av livet og jeg vet hun kommer til å bli enormt høyt elsket av Renate! lille Miracle som aldri skulle vært til kommer til å få et fantastisk liv hos @RenateA ! Snakk om å leve opp til navnet sitt 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Jeg har tenkt så mye på der. Helt grusomt alt som har skjedd! De to valpene kommer til å få fantastisk hjem! Gleder meg til å følge Renate og Shandi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 31. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2015 Dette var forferdelig trist å lese, for en grusom ulykke. Kondolerer så mye til hele familien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Så fælt å lese, så urettferdig og grusomt så utrolig lei meg på Lill sine vegne og alle de flotte valpekjøperne :( Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Jeg har tenkt så mye på dere siden jeg hørte om denne forferdelige tragedien. Det hele er jo bare helt ufattelig. Jeg er så lettet over at det gikk bra med dere,så innmari trist for de flotte hundene som mistet livet og alle dere som sitter igjen med tomrommet etter de. Føler sånn med dere i sorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Jeg har ikke ord. Denne tråden var så koselig å følge og jeg fikk helt sjokk da jeg leste om den forferdelige tragedien. Jeg kjenner dere ikke, men jeg sender likevel noen varme tanker. Kondolerer så mye over tapet av de flotte hundene, men takker likevel høyere makter for at det, på tross av alt, gikk bra med dere tobente <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts