Artemis Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Hvem skriver neste?? SandyEyeCandy Siter
LinL Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Dette er såå gøy Venter spent på dagens Siter
Malinka Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Var det noen som nevnte enhjørning tidligere??? 5 Siter
Siri Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Var det noen som nevnte enhjørning tidligere??? Hahahhaa, jeg kom akkurat over alle de "flotte" julebildene på FB 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg slåss mot elementene i går i en kald hytte på fjellet og måtte prioritere å få litt varme i kåken framfor å skrive til kolbrannen tok meg, men fortvil ikke, den kommer snart! 6 Siter
Malinka Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Ikke rart det tok litt tid, det var en lang historie! Og for en historie! Fantastisk SEC!!!!! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Huff, det blei kanskje litt vel langt, ja. Jeg skreiv det som et notat på padda mi, i redsel for at noe skulle skje med koblinga mens jeg skreiv det rett inn på sonen, og da har jeg jo ingen som helst oversikt over hvor langt det er. 1 Siter
Tinkie Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Næmmen, hva har du gjort med Nevø Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Næmmen, hva har du gjort med Nevø Det er ikke jeg. Det er SAMMENSVERGELSEN og den ukjente sonisen. Tenk. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg skal jo sende stafettpinnen videre! Glemte det! Vil du skrive, @Ingvild? Siter
Artemis Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: Siter
Gro Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Å kjære, det her var jo faktisk ekkelt!! Hvem/hva i **** slikka på hånda til @Artemis? Siter
Ingvild Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg skal jo sende stafettpinnen videre! Glemte det! Vil du skrive, @Ingvild? Har nok ikke tid til det nå, dessverre. Litt for mye flytting og familie på gang. Siter
Gjest Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Det som stod på lappen minner meg om noen historier vi fortalte hverandre da vi var små, som jeg hadde glemt! Også lo jeg høyt av kommentaren fra 2ne! Men ellers var historien litt for skummel og trist for sånne som meg! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Har nok ikke tid til det nå, dessverre. Litt for mye flytting og familie på gang. Ser den, altså. @Belgerpia, vil du ikke si noe om Belgerdverg? Siter
Aya Skrevet 19. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Det som stod på lappen minner meg om noen historier vi fortalte hverandre da vi var små, som jeg hadde glemt! Også lo jeg høyt av kommentaren fra 2ne! Men ellers var historien litt for skummel og trist for sånne som meg! Haha, jeg også!! Det var en om jenta som hadde en valp som alltid sov under sengen, og hver gang hun ble redd tok hun hånden ned så valpen kunne slikke på den. Og så fant hun valpen myrdet med en lapp hvor det stod "mordere slikker også" (ganske nasty, sånn i et voksent perspektiv ). 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg påstår på ingen måte å ha funnet på det med lappen sjøl, det er ærlig stjålet fra den eneste "spøkelseshistorien" jeg kan. Men for at det skal være noe kult/skrekkelig/spennende, så bør de være tvunget til å være sammen. 2 Siter
Artemis Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg påstår på ingen måte å ha funnet på det med lappen sjøl, det er ærlig stjålet fra den eneste "spøkelseshistorien" jeg kan. For mange år siden da jeg gikk på skolen så skulle vi lage film og vi bestemte oss for å filmatisere den historien der. Kjenner den som "Hunden under sengen". Vi kunne jo åpenbart ikke henge opp en hund i dusjen, men vi lot gordonsetteren min ligge "død" i dusjen full av ketchup. Hun var en kjempeflink skuespiller. Lå musestille! Ellers: Sandy, du er slem! :cry: Tenk å kalle Nevø en ENGELSK setter! 7 Siter
Siri Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg HAR et anstendig antall bøker... .... ... og dette blir jo bare bedre og bedre... og skumlere og skumlere Siter
Artemis Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Noen som vil skrive for i morgen? @Tinkie @Pippin&Symra @ceccy @simira @Elisabeth00 @Red Merle @Snøfrost @Frida og fuglehundene @Marie @Gro ? Anyone? Siter
Tinkie Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg skal legge meg snart, jeg. Sorry! Du får redde Nevøen din selv! Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Takker for tilbudet, men må heldigvis si nei pga jobb Siter
ceccy Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Jeg må lese gjennom hele historien først og det kan ta liiiiitt tid, så anbefaler noen andre til å gjøre det hehe Siter
Gjest Skrevet 19. Desember 2014 Rapporter Skrevet 19. Desember 2014 Så ikke dette før nå, og Johanne er syk så vet ikke hvor mye tid jeg får imorgen heller. Hvis det blir mangel en annen episode så er det mulig jeg kan da. (Kanskje julaften siden jeg har en liten idè til avslutningen. ) Siter
Recommended Posts