Gå til innhold
Hundesonen.no

Mallemix vurderes solgt


Puttiva
 Share

Recommended Posts

Legger ut en annonse for en venninne. Og jeg kan absolutt gå god for både hunden, og slekta til hunden. Fantastiske dyr. Og fantastiske nåværende eiere.

Nydelig blandingstispe vurderes solgt til aktivt hjem. Egner seg for lydighet, agility etc. 1,5 år gammel. Trenger trening i alt av grunnleggende lydighet, men er godt miljøtrent og håndtert i alle øvelser. Førermyk og fungerer fint i flokk. Begge foreldre kan treffes hos oss. Du må kunne tilby et aktivt hjem hvor det brukes tid på fysisk og mental stimuli av hunden, være genuint interessert i hund og hundehold, holde kontakten med oss slik at vi får følge hunden og du må kunne tilby et hjem hvor hunden får bli gammel. Mor er blanding av malinois (75%) og shaefer (25%), far er renraset malinois. Hun er chippet og vaksinert og koster 6000,- Hennes søsken fungerer godt som både tjenestehund, redningshund + lp, ag og freestyle- utøvere. Fine individer som er utrolig gøy å jobbe med.

10628551_10152364480446895_2499165766377

10437341_10152364478081895_7615839335253

Ta kontakt for fler spørsmål, så kan jeg henvise videre til eieren :)

Hunden holder nå til i Nannestad ved Gardermoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har virkelig hunder bak seg som har ipo-titler eller jobbet som tjenestehunder, så kan dere ta kontakt med Hundeskolen i forsvaret..

Eier vil helst ikke at hunden skal til forsvaret slik jeg har forstått, for der blir det ofte vanskelig å følge dem opp. Tror hun har vært i kontakt med dem tidligere, da de var valper, men slått det fra seg til en "siste mulighet". Helst vil hun at hunden skal til et privathjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier vil helst ikke at hunden skal til forsvaret slik jeg har forstått, for der blir det ofte vanskelig å følge dem opp. Tror hun har vært i kontakt med dem tidligere, da de var valper, men slått det fra seg til en "siste mulighet". Helst vil hun at hunden skal til et privathjem.

Jaok. Da har ikke jeg noen forslag. RIK utgår ettersom det er krav til FCI-godkjente hunder.. Men, det kan jo hende at noen i andre grener kan være interessert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan tipse eier om å annonsere på tjenestehunder kjøpes/selges på facebook, der er det ganske bra marked for arbeidshunder, og kanskje også nrh bruktmarked og nrh - Norske redningshunder.

Anbefaler å dele på NRH sitt bruktmarked dersom eier tror hun kanskje kan egne seg innen den type arbeid. Det er blandinger velkomne :)

Takk for tips. Det er videreformidlet :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å dele med andre som har erfaring eller er interessert i belgerne, nettopp på klubbens FB-side? Nå er hun jo ikke renraset, men jo nesten ren Malle, og om de godtar det såklart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...