Feline Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Mamma sa han måtte ha marius genser som matchet min. Må jo ikke fryse på magen i vinter må forstå Så hun skal i gang med å strikke! Må bare finne ut hvilke str de er ca ved 8-14 ukers alder. Hehe.. @Lola Pagola ? Dette lurte jeg også veldig på før jeg hentet valpen min i desember i fjor! Fant ikke ut av det, så måtte vente med å strikke til valpen var i hus. Stikket da denne fra garnstudio i str S. Den ble brukt fra hun var ca 10 uker gammel, var litt stor i begynnelsen, men hun vokste også veldig fort ut av den! Er ikke mariusgenser, men gir en pekepinn på størrelsen På bildet nedenfor er hun litt over ti uker: 1 Siter
Gjest Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Åh Klimanevø! Gratulerer så mye! Siter
Cattn Skrevet 21. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2014 Dette lurte jeg også veldig på før jeg hentet valpen min i desember i fjor! Fant ikke ut av det, så måtte vente med å strikke til valpen var i hus. Stikket da denne fra garnstudio i str S. Den ble brukt fra hun var ca 10 uker gammel, var litt stor i begynnelsen, men hun vokste også veldig fort ut av den! Er ikke mariusgenser, men gir en pekepinn på størrelsen På bildet nedenfor er hun litt over ti uker: 20131219_101952.jpg Fine lille da Tenk om under en mnd har jeg en sånn liten i hus! Tusen takk for pekepinn! Siter
Lola Pagola Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Usikker på størrelsen, i mål og sånn (kunne vist deg fysisk ), men da har du fått en pekepinn fra Feline Pepper er et fint navn, en av mine favoritt dalmatinergutter heter det 1 Siter
Teserere Skrevet 21. November 2014 Rapporter Skrevet 21. November 2014 Grattis! Smekker pappa 1 Siter
Cattn Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Han vokser! Gleder meg sååå sykt til å hente han! Har bestemt meg for å kjøre kysten oppover og ta en overnatting på hotell Se så fin han er! 12 Siter
Symra&Pippin Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Herre min hatt så utrolig søt! Siter
Mardina Skrevet 3. Desember 2014 Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Håper jeg får treffe han når jeg er hjemme i Bergen på juleferie 1 Siter
Cattn Skrevet 3. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2014 Håper jeg får treffe han når jeg er hjemme i Bergen på juleferie Såklart! Det må vi da få til! Jeg er nå her jeg! Har bil så kan treffes sånn ca hvor som helst! Herre min hatt så utrolig søt! Ååååååååååå Heldige du Nommin! Gratulerer Tuuusen takk! Siter
Lola Pagola Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 For en søt liten tass dalmatinervalper er herlige! Når skal du hente ham? Siter
Martine Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Så fin! (@Whoopsis, E snakker fortsatt om Klima! ) Siter
ceccy Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Dalmatinervalper er noe av det søteste! Gleder meg til jeg skal ha kull igjen! 1 Siter
Mardina Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 @Cattn Tenkte på treffet sammen med Enits, som vi snakket om i Efit tråden hennes Men det husker du kanskje? Siter
Cattn Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 For en søt liten tass dalmatinervalper er herlige! Når skal du hente ham? Henter han 17 desember! 2 Siter
Cattn Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Tenkte på treffet sammen med Enits, som vi snakket om i Efit tråden hennes Men det husker du kanskje? Hehe jepp! JEg syns bare det var viktig å forsikre enda en gang om at det må vi få til! 1 Siter
Mackenzie Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Så spennende! Gratulerer og lykke til med valpis Jeg henter valp like etter deg, den 20., og det skal bli såå koselig å ha julevalp Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
SiriEveline Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Det må være verdens fineste julegave! Jeg er skikkelig skapforelsket i dalmis (bare pokker ta de håra) og er dødforelsket i Klima til @Whoopsis som har blitt passet et par ganger hos oss. Kommer nok ingen i hus hos meg, men nyter dem på alle mulige andre måter Siter
Cattn Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Så spennende! Gratulerer og lykke til med valpis Jeg henter valp like etter deg, den 20., og det skal bli såå koselig å ha julevalp Sent from my iPhone using Tapatalk Ååå så kjekt! Ja det er veldig sant! Hvilke hund skal du hente? Det må være verdens fineste julegave! Jeg er skikkelig skapforelsket i dalmis (bare pokker ta de håra) og er dødforelsket i Klima til @Whoopsis som har blitt passet et par ganger hos oss. Kommer nok ingen i hus hos meg, men nyter dem på alle mulige andre måter Ja jeg tror det er lite som kan toppe han på julaften (selvom jeg nok blir suuuper glad for alle gavene) Hehe ja de hårene blir en utfordring, nå har jeg en katt fra før som røyter noe ekstremt da.. Laange hvite hår overalt! Så blir bare litt av det motsatte 1 Siter
Belgerdama Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 Grattis med valp. Dalmantiner er utrolig nydelige hunder. Siter
Whoopsis Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 For en fin liten sak. Og om jeg ikke tar helt feil kommer en søster/bror ned i nabolaget mitt! Så fin! (@Whoopsis, E snakker fortsatt om Klima! ) På tide at hun får møte henne igjen snart da! Vi flytter nesten inn i nabolaget ditt, så da håper jeg vi får gått litt tur. Det må være verdens fineste julegave! Jeg er skikkelig skapforelsket i dalmis (bare pokker ta de håra) og er dødforelsket i Klima til @Whoopsis som har blitt passet et par ganger hos oss. Kommer nok ingen i hus hos meg, men nyter dem på alle mulige andre måter Å, de hårene ja.. Det er eneste grunnen til at jeg er skeptisk til om det blir en ny etter Klima. For noen fine hunder, men FOR noen hår! (Derfor er jeg ekstra takknemlig for dere som vil passe, for det er absolutt ikke alle som vil ha invasjon av hvite hår som aldri forsvinner. ) 2 Siter
Martine Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 For en fin liten sak. Og om jeg ikke tar helt feil kommer en søster/bror ned i nabolaget mitt! På tide at hun får møte henne igjen snart da! Vi flytter nesten inn i nabolaget ditt, så da håper jeg vi får gått litt tur. Å, de hårene ja.. Det er eneste grunnen til at jeg er skeptisk til om det blir en ny etter Klima. For noen fine hunder, men FOR noen hår! (Derfor er jeg ekstra takknemlig for dere som vil passe, for det er absolutt ikke alle som vil ha invasjon av hvite hår som aldri forsvinner. ) Hvor? Siter
Cattn Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 For en fin liten sak. Og om jeg ikke tar helt feil kommer en søster/bror ned i nabolaget mitt! På tide at hun får møte henne igjen snart da! Vi flytter nesten inn i nabolaget ditt, så da håper jeg vi får gått litt tur. Å, de hårene ja.. Det er eneste grunnen til at jeg er skeptisk til om det blir en ny etter Klima. For noen fine hunder, men FOR noen hår! (Derfor er jeg ekstra takknemlig for dere som vil passe, for det er absolutt ikke alle som vil ha invasjon av hvite hår som aldri forsvinner. ) Ja det stemmer at ene broren skal ned i oslo området Men hvor aner jeg faktisk ikke hehe .. Jeg tenker at hundene er så fin at de veier opp for i allefall noooe av håret de legger fra seg! hihi 1 Siter
Recommended Posts