Wanderlust Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 I know, det er ennå tidlig. Men jeg vil bygge på julesanglista mi, og trenger inspirasjon. Så sleng ut dine favoritt julesanger Ukjente og kjente, og gjerne link til youtube eller noe Siter
Gjest Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 kurt nilsen og kringkastningsorkesteret! hele plata er kanon Siter
Tabris Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Dette er en av de beste julesanger jeg vet om, og kombinert med den utrolig nostalgiske og koselige videoen så skrur julestemningen seg i taket med en gang jeg ser og hører denne videoen: 1 Siter
Justisia Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Holy night/O hellga natt White Christmas Rockin' around the Christmas tree Do they know it's Christmas Last Christmas Little drummer boy Blue Christmas All I want for Christmas Mary's boy child Siter
Artemis Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Enig med Kanger. Ellers så elsker jeg Sleigh Ride: ...og juleplaten til Oscar Peterson. Her er en annen klassiker: Siter
Tabris Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Jeg er så svak for nostalgisk jul, så her er to til som kommer veldig høyt opp på lista mi (og som garantert gir meg klump i halsen hver gang jeg hører dem): 1 Siter
Artemis Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Denne minner meg alltid om Home Alone-filmene: Beach boys: Siter
Aya Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Jeg er veldig glad i Carola sin "en av Tusen små" (kanskje den egentlig heter noe annet, men du finner den på det tror jeg). Litt annerledes. Ellers synes jeg celtic women har mye nydelig, christmas pipes for eksempel. Er veldig glad i de gamle gode også; holy night, nå tennes tusen julelys, vi tenner våre lykter, det lyser i stille grender osv. Sissel Kyrkjebø har en kjempefin en sammen med en svenske, husker ikke navnet (god hjelp). Og lady antebellum har en fin, litt annerledes juleplate. edit: er på mobil, så orker ikke lete frem linker:p Kurt Nilsen med stjernesludd er nydelig, selv om den ikke er så julete. Siter
simira Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Aya, O Helga natt? Hm, julesanglisten min er flere timer lang. Ikke alle er like fine, men jeg greier ikke å velge en favoritt eller to heller, det kommer an på humøret og anledningen. Siter
Aya Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Oh holy night ja. Den til Sissel heter forresten gå inte forbi:) nå hører jeg på julesanger... 1 Siter
laikamor Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Fairytale of New York! Og Home for christmas med Maria Mena Siter
Wanderlust Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2014 Skal se nøyere på det i morgen når jeg sitter på dataen, men takker for alle innspill, og sier takk til fler Siter
Wanderlust Skrevet 10. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2014 Skal se nøyere på det i morgen når jeg sitter på dataen, men takker for alle innspill, og sier takk til fler Siter
Gro Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Juleskiva til Bugge Wesseltoft! Blir ikke jul uten Siter
Guest Michellus Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 God Rest Ye Merry Gentlemen (Ronnie James Dio versjonen om man liker den ) Og om du liker litt mer.. Morsomme sanger, så finnes det jo Staysmann & Lazz - Se så glad nissen er Ellers har det meste blitt nevnt Siter
Mardina Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 En stjerne skinner i natt - Oslo gospel choir Rockin around the christmas tree - Mel & Kim These are the special times - Celine Dion I'll be home for christmas - Rascal Flatts 1 Siter
julnil Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Norsnorsk julesalme må være den vakreste julesangen jeg vet om 2 Siter
julnil Skrevet 10. November 2014 Rapporter Skrevet 10. November 2014 Og "den gamle nissen satt så trist, på låven julekveld" (husker ikke tittelen) 1 Siter
Gjest Skrevet 11. November 2014 Rapporter Skrevet 11. November 2014 Fairytale of New York! Og Home for christmas med Maria Mena Enig! Eneste sangen jeg takler av Mena Den aller aller fineste julesangen jeg vet om er Nordnorsk julesalme, Moddi sin versjon Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Aya Skrevet 11. November 2014 Rapporter Skrevet 11. November 2014 We three kings er også ganske så fin! Jeg liker også God rest ye merry gentlemen også - sjekk Toby Keith sin versjon (noe for deg @Gråtass ?). Siter
Guest Jonna Skrevet 11. November 2014 Rapporter Skrevet 11. November 2014 Aaron Neville: Ave Maria Let is snow Siter
Enits Skrevet 11. November 2014 Rapporter Skrevet 11. November 2014 Mine favoritter: https://www.youtube.com/watch?v=pHrVG06U5MA Siter
Ingridhw Skrevet 11. November 2014 Rapporter Skrevet 11. November 2014 Liker veldig godt Coldplay sin, Christmas Lights Der jeg jobber setter de alltid på en julesang-kanal på radioen i juletida. Så jeg blir drita lei de "store" julesangene. Siter
Siri Skrevet 11. November 2014 Rapporter Skrevet 11. November 2014 Den aller aller fineste julesangen jeg vet om er Nordnorsk julesalme, Moddi sin versjon Jaaa, den er vakker... Moddi har noe helt eget ved seg, han . Og "den gamle nissen satt så trist, på låven julekveld" (husker ikke tittelen) DEN hadde jeg helt glemt... litt trist, den liksom. Siter
Recommended Posts