Gå til innhold
Hundesonen.no

Lær meg om kaffemaskiner


plutte
 Share

Recommended Posts

Tilbud på kaffebrygger fra Bodum på Kitchn (149kr, førpris 499)

@plutte

Det dukker opp alt for mange alternativer no. :D Takk for tips! :notere:

Kommer aldri til å klare å vente til jul med å gi bonden maskina. :lol:

Haha, det tenkte eg og i går då eg stod og nesten kjøpte. Dei har jo maskiner overalt!=!!! Hadde handlerunde og var innom Wallendal, Ica, Coop, Europris og Rema. ALLE HADDE MASKINER! Men eg klarte å la vere. Sjølv om den adventskalenderideen ikkje var så dum. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eg kan melde at eg har kjøpt kapsler og pakka dei inn! Skal ut seinare i dag og hente pingvinmaskin!

Hm. Selve kaffemaskinene bruker å være billige, men pr kapsel er det dyrt. 3-4kr pr kapsel/kopp. Med dine kriterier ville jeg nok gått for en maskin som kvernet kaffebønnene og lagde kaffen i en o

Nespresso er den eneste kapsel-kaffen for meg! Du kan lage stor og liten kopp. Men har du en stor termos går det noen kapsler da.

Posted Images

Guest Kåre Lise

2 kapsler. En med sjokolade og en med deilig, hvit guffe!

Ha ha sånn det funker ja, sku hjelpe ei venninne med ny maskin, vi skjønte lite når det ble enten eller.. Det burde stå på etiketten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har En Ranchillio Silvia med egen kvern:

post-10886-0-85675500-1416668065.jpg

Den er på ingen måte automatisk og kan ikke lage fancy smak. Ikke er den billig heller. Men den har melkesteamer, og har man de rette bønnene lager den himmelsk kaffe og espresso :)

Edit: Det blir slitsomt å lage kaffe til mange i en sånn, så om vi er mange blir Moccamasteren brukt.

Og det minner meg om en ting. Da jeg begynte på jobben min for et år siden var det så mange som klaget på kaffen. Vi hadde Moccamaster og Evergood kaffe. Det går MYE kaffe på jobben, men ingen visste om noen renset trakteren. Så jeg bare gjorde det, jeg. To ganger i uken blir den nå renset, og ingen legger merke til det, annet enn at det går mye mer kaffe og kontordamen får spørsmål om hun har byttet kaffeleverandør eller om vi har fått ny trakter :P

Endret av Annegru
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...