SandyEyeCandy Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Woho, hentelapp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Lå hentelapp i postkassa når jeg kom hjem fra jobb, så dagens tur gikk til postkontoret Stor og tung pakke, med to pakker inni, en merket "til vovven" og en merket "til tobente". Bare 4 uker til gaven(e) kan åpnes nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Fått pakke i dag...... den holdt på å avgå med døden før jeg fikk den inn. Den skled ut av reklamebunken når jeg skulle låse opp døra og Noah tråkket på den, og da hyyyyyylte den og Noah tok selvsagt helt av og backupcruet stod ved siden av og vat klare til å hjelpe til. Fikk reddet pakken, den får bo i konvolutten til julaften. Trenger neppe si at Noah gleder seg til julaften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg må nok innrømme at min blir åpnet før julaften, men lover (som i fjor) at jeg ikke forteller at den har blitt åpnet før da #dårligtilåvente 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg må nok innrømme at min blir åpnet før julaften, men lover (som i fjor) at jeg ikke forteller at den har blitt åpnet før da #dårligtilåvente ...sa hun med papiret strødd rundt seg Neida, I know the feeling, og spørs nok om det ikke skjer her. Gjemt det unna, så med min kognitive svikt kan vi jo håpe jeg glemmer det men da spørs det om det blir åpnet i det heltatt i år 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 snufs ingenting i dag heller utrolig hvor lang tiden blir når man venter på noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg må nok innrømme at min blir åpnet før julaften, men lover (som i fjor) at jeg ikke forteller at den har blitt åpnet før da #dårligtilåvente What??? Nei, det er ikke lov! Jeg har en sekk med julegaver stående på kontoret fra diverse familie, som jeg har hatt i snart to uker, og den sekken får stå urørt til julaften, med unntak av etterfylling av hemmelig nisse-gaven og når annen familie kommer med sine gaver om noen uker. Vi JUKSER ikke med jula! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg vil også ha pakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 ...sa hun med papiret strødd rundt seg Neida, I know the feeling, og spørs nok om det ikke skjer her. Gjemt det unna, så med min kognitive svikt kan vi jo håpe jeg glemmer det men da spørs det om det blir åpnet i det heltatt i år Jeg er håpløs på sånt jeg Min unnskyldning i år er at jeg skal ta fly dit jeg skal feire jul, så jeg kommer til å ta med meg minimalt med gaver, og jeg kan jo ikke vente til ETTER julaften heller What??? Nei, det er ikke lov! Jeg har en sekk med julegaver stående på kontoret fra diverse familie, som jeg har hatt i snart to uker, og den sekken får stå urørt til julaften, med unntak av etterfylling av hemmelig nisse-gaven og når annen familie kommer med sine gaver om noen uker. Vi JUKSER ikke med jula! *Fnis* Bare lat som du ikke leste det jeg skrev du, så kan vi tenke at jeg ikke åpner den før julaften jeg heller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 Jeg er håpløs på sånt jeg Min unnskyldning i år er at jeg skal ta fly dit jeg skal feire jul, så jeg kommer til å ta med meg minimalt med gaver, og jeg kan jo ikke vente til ETTER julaften heller Jeg og skal ut å fly! (og skal ha med meg gaver og stæsj til både meg selv og hund i 14 dager... pluss julegaver til slekt og venner, plass i bagasjen er dessverre en begrenset ressurs, men skal aldri si noe for sikkert angående gaveåpning). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. November 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 *Fnis* Bare lat som du ikke leste det jeg skrev du, så kan vi tenke at jeg ikke åpner den før julaften jeg heller. Ignorance is bliss, ignorance is bliss, ignorance is bliss... Ingen pakke her heller, men det kan jo tenkes at det har noe med saken å gjøre at jeg ikke har vært i postkassa siden lørdag... Får vel kreke meg bort dit etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 Min hemmelige julesonis - jeg har fått pakken, altså! Og det for en liten stund siden. Jeg er bare treig med å si i fra (men har sagt i fra til personen som delte ut julesoniser, altså). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 Jeg har fått pakke, fra en med kjempefin håndskrift!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 ingenting i postkassen min idag heller! Gleder meg sånn til den kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. November 2014 Rapporter Share Skrevet 27. November 2014 Jeg har henta pakka mi. Nitidig studie av håndskrifta, akkurat som jeg ville kjent igjen den uansett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Åpna norgespakka og tok ut den innpakka gaven. Tok hintet med en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Jeg har fått pakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Jeg har også fått pakke! Imponert over pakkestørrelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Nå fikk jeg også pakke! Spennede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Endelig kom pakken frem! Ååh så spennende! Masse pakker inni og jeg har klemt og kjent. Gleder meg masse til å åpne dem! Måtte le litt av at vedkomne må ha tatt hele reklamebunken på Ica for fyll, kanskje h*n jobber der? leste kortet,men kommer ikke på i farta på hvem det kan være ifra. Så må undersøke nærmere. Vit at du lyste opp dagen min i dag! Tusen takk. Gleder med til julaften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Jeg fikk pakke i dag. Den ligger fortsatt i esken sin, og der tror jeg den får bli til litt nærmere jul... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Mottatt! OG jeg har skjønt hvem som er min hemmelige venn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Vi tar med pakker til London og har ikke wifi på hotellet. Derfor er det mulig at det ikke blir noen gjetting før annen dag jul når vi kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Fikk pakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. November 2014 Rapporter Share Skrevet 28. November 2014 Veeeeeeeeeeeenter og venter og venter... Tenk om nissen min har glemt meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts