Mumle Mu Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Det er en diger parkeringsplass utenfor hallen så du finner sikkert plass til bilen din, @Lola Pagola. Jeg hadde ikke vært redd for å kjøre dit, det har gått greit de gangene jeg har vært der. Har ikke vært 14000 påmeldte før, så jeg ville tatt tog.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Jeg har 2 ledige startnummer i morgen hvis noen vil ha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Er på utkikk etter en handler til en E.setter tispe. De går desverre helt samtidig som AK. En litt forsiktig tispe som trenger en myk og erfaren handler. Noen som har erfaring og kan? Gjelder bare fredagen. Jeg kan ihvertfall og er ser garantert da jeg stille en jr Hanne. Har tidligere handlet forsiktige ES med godt utfall. Bare å si ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Jeg kan ihvertfall og er ser garantert da jeg stille en jr Hanne. Har tidligere handlet forsiktige ES med godt utfall. Bare å si ifra Det hadde vært kjempe fint Skal spore deg opp på morgenen. Har Lill nr ditt om jeg ikke finner deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 'feil* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Jeg har 2 ledige startnummer i morgen hvis noen vil ha. Vi tar gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Vi tar gjerne Send meg mailadressen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Send meg mailadressen din Medlemmet Monab88 kan ikke motta flere meldinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Medlemmet Monab88 kan ikke motta flere meldinger Hm, får ikke slettet gamle meldinger via mobilen. Send meg en mail på [email protected] 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Hm, får ikke slettet gamle meldinger via mobilen. Send meg en mail på [email protected] Sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Jeg finner ikke min ring på dette kartet, står på lappen at det skal være i hall E, ring 48. Men jeg finner den ikke??http://messe.no/Global/NV/dogs4all/pdf/Parkering%20utstillere.pdf?epslanguage=no&ExhibitionId=469 Er hallene større enn det som fremkommer på dette kartet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Det hadde vært kjempe fint Skal spore deg opp på morgenen. Har Lill nr ditt om jeg ikke finner deg? Sender deg nr mitt på PM jeg så har du det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Noen som har startnr til overs på lørdagen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Vi tar gjerne i mot startnummer til lørdag om noen har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Samme her... i fjor var ringene med, men det er tydeligvis vanskelig å gi ut info; lag mest mulig kaos fordi folk ikke vet hvor de skal hen. Man trenger vel ikke å være rakettforsker for å finne fram til ringene liksom? Det er bare å gå til den hallen man skal i (man skal være rimelig blind om man ikke ser nummereringen av hallene liksom), og inni der finner man enkelt og greit ringnummeret. Ringene er satt opp veldig systematisk og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Ohhh..... snart natta... I morgen er det jobbe jobbe og stille puddelpipcorn. Lørdag jobbe jobbe og stille puddel. Terv utgår fordi det krasjer med raseparaden. Med mindre noen jeg stoler på at passer godt på han og fikser energinivået har lyst til å stille han for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Har noen klart å finne et oversiktskart over ringene? Her er det: http://messe.no/Global/NV/dogs4all/pdf/Parkering%20utstillere.pdf?epslanguage=no&ExhibitionId=469 Jeg finner ikke vår ring på kartet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Her er det:http://messe.no/Global/NV/dogs4all/pdf/Parkering%20utstillere.pdf?epslanguage=no&ExhibitionId=469 Jeg finner ikke vår ring på kartet Sikker på at det er for i år? Synes det mangler noen ringer. En ti tolv stykker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Jeg har billetter for 2 personer for hele helgen til salgs. Usikker på om man kan splitte de, da jeg har fått en scannekode. Noen interesserte? Kan kontaktes på 92844904 om jeg ikke svarer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Man trenger vel ikke å være rakettforsker for å finne fram til ringene liksom? Det er bare å gå til den hallen man skal i (man skal være rimelig blind om man ikke ser nummereringen av hallene liksom), og inni der finner man enkelt og greit ringnummeret. Ringene er satt opp veldig systematisk og greit. Noen av oss skal planlegge strategisk plassering mellom ringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. November 2014 Rapporter Share Skrevet 13. November 2014 Sikker på at det er for i år? Synes det mangler noen ringer. En ti tolv stykker. Funnet på siden deres fra i år, men jeg stusser også på det. EDIT: Den ligger under parkering for utstillere, så godt mulig de bare har brukt gammelt kart for å vise akkurat parkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Lykke til i dag folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Ja, lykke til i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Lykke til alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Masse lykke til alle sammen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts