Emilie Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Har en tispe her hjemme som venter valper. Hun hadde termin i går og i natt (ca 18 timer siden) begynte hun å bli veldig urolig. Begynte å grave i sengen sin, pese og stresse. Hun er egentlig et matvrak, men ville ikke ha mat. Temperaturen har gått opp og ned mellom 36-37 grader. Dette fortsatte frem til tidlig i kveld. De siste, fire timene har hun vært helt rolig og spist som normalt, som om alt har stoppet opp. Tidligere valpefødsler jeg har vært med på har det bare gått få timer fra oppblokking til veene starter. Nå begynner jeg å bli litt usikker på hva som skjer. Siter
Pringlen Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Kommer nok valper i løpet av natta 1 Siter
Emilie Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2014 Niks. Ingen valper enda... Siter
Guest Belgerpia Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Niks. Ingen valper enda... Da ville jeg tatt en telefon til veterinær. Vi opplevde det med vårt første kull, alt startet og så ble det stille - vi ringte veterinær og fikk beskjed om å komme. Det ble tatt keisersnitt og da var allerede en valp død. Siter
roxie88 Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Jeg ville dratt til veterinær, kan hende hun ikke har blokket seg av ulike årsaker Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Emilie Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2014 Takk for innspill, alle sammen! Jeg jobber på dyreklinikk så vi får god oppfølging Nå slapp jeg heldigvis å ta med tispen på jobb, for her er det nå kommet fire, velskapte valper så godt som uten hjelp 15 Siter
roxie88 Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Det var godt å høre, gratulerer så mye 1 Siter
Mud Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Takk for innspill, alle sammen! Jeg jobber på dyreklinikk så vi får god oppfølging Nå slapp jeg heldigvis å ta med tispen på jobb, for her er det nå kommet fire, velskapte valper så godt som uten hjelp Flott! Gratulerer! Siter
Emilie Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2014 Det var godt å høre, gratulerer så mye Takk takk Siter
Emilie Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2014 Flott! Gratulerer! Tusen takk 1 Siter
Emilie Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2014 Tusen takk Edit: det kom fem 5 Siter
Tekopp Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Gratulerer, fint å høre at det gikk bra Du har glemt bilder enig 1 Siter
Emilie Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2014 Skulle veldig gjerne lagt ut bilder, men det er ikke min tispe, så jeg har fått beskjed om å ikke poste bilder noe sted :/ Siter
Mud Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Skulle veldig gjerne lagt ut bilder, men det er ikke min tispe, så jeg har fått beskjed om å ikke poste bilder noe sted :/ Kjipt Tegne en tegning? Du får kose deg med de små 1 Siter
Emilie Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2014 Kjipt Tegne en tegning? Du får kose deg med de små Haha, kanskje det kommer en tegning Men ja, skal kose meg med dem til i morgen. Da reiser de hjem til eieren sin 1 Siter
Emilie Skrevet 13. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2014 Da har jeg fått lov til å legge ut bilde Her er nurkene: 7 Siter
maysofie Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 De var noen skikkelig pene nurk! Den sorte på toppen, er det en veldig sort blue merle? 1 Siter
Emilie Skrevet 13. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2014 De var noen skikkelig pene nurk! Den sorte på toppen, er det en veldig sort blue merle? Takk Ja, det er en blue merle med mye sort. Det kom fire blue merle og en black bi. Men på bildet ligger den sorte under de fire andre Siter
maysofie Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Takk Ja, det er en blue merle med mye sort. Det kom fire blue merle og en black bi. Men på bildet ligger den sorte under de fire andre Spennende! Du må gratulere eier/oppdretter, skjønninger! 1 Siter
Gjest Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 Åååh Clara Så flott at det kom fine friske valper Siter
Recommended Posts