roxie88 Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Hvis noen vet om noen som venter blandingsvalper av retriver/bc eller lignende, evt har valper av en slik blanding som er under 8 uker nå så hadde jeg satt pris på tips Har en veninne som er på leting. Ikke jakthund i blandingen Siter
Guest Yellow Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51237594&searchclickthrough=true&searchQuery=Valper%20blanding Siter
Perfect Image Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Hvis noen vet om noen som venter blandingsvalper av retriver/bc eller lignende, evt har valper av en slik blanding som er under 8 uker nå så hadde jeg satt pris på tips Har en veninne som er på leting. Ikke jakthund i blandingen Retrievere er egentlig jakthunder vettu. 1 Siter
maysofie Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Ikke jakthund også vil hun ha border collie og retriever? Menes det bare at hun ikke liker settere? Siter
Tuvane Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Hvis hun ikke vil ha jakthund i blandingen, så vil hun vel strengt tatt ikke ha en blanding med retriever, eller? Siter
roxie88 Skrevet 6. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2014 Haha dårlig formulering av meg vil ikke ha fuglehund (setter) eller dunker/pointer/støver, elghund osv osv Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Elisabeth00 Skrevet 6. September 2014 Rapporter Skrevet 6. September 2014 Alle skjønner vet hva det menes når man skriver ikke jakthund? Skjønner ikke hvorfor man skal lete etter feil i alt... Lykke til i valpejakten 8 Siter
Recommended Posts