Sanne Skrevet 25. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2015 Lundehunden er en fantastisk rase! Nå er jeg totalt fortapt i rasen, men det er virkelig enkle hunder å leve med Og selv om de er små, så er det flotte turhunder som er med på absolutt alt og røft terreng er ingen sak for en lundehund, de er jo skapt for det Jeg følger alltid Shensi når vi er på tur, fordi jeg vet hun evner å finne de beste veiene i terrenget. Siter
Poter Skrevet 26. Mars 2015 Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Dån Det er sikkert blitt spurt om det før, men spør igjen, hvis Banzai skal bli brukt i avel, hvilken rase blir han brukt med da? Ren lundis? Veldig spennende prosjekt dette, synes jeg! Siter
Sanne Skrevet 26. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2015 Han er så fin Ja sant han er?! Dån Det er sikkert blitt spurt om det før, men spør igjen, hvis Banzai skal bli brukt i avel, hvilken rase blir han brukt med da? Ren lundis? Veldig spennende prosjekt dette, synes jeg! Da blir det Banzai x ren lundehund ja Veldig spennende! Og er så gøy å få følge det så tett helt fra starten 1 Siter
Sanne Skrevet 30. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2015 Skjønnasen min Få som kan sjarmere meg så mye som han der altså 5 Siter
Sanne Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2015 Var å møtte buhunden Nicki i dag Banzai koste seg ekstremt! Shensi var litt tispete og teit til å begynne med, men så surra hun rundt for seg selv resten av tiden, så det gikk overraskende greit Kommer bilder etterhvert! Siter
Annik Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Skrevet 31. Mars 2015 Vi gleder oss til bilder Om du drar innom hos S og TI i løpet av uka, så har du forresten sjans til å få hilst på Thea 1 Siter
Sanne Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2015 Vi gleder oss til bilder Om du drar innom hos S og TI i løpet av uka, så har du forresten sjans til å få hilst på Thea Ja hørte de skulle passe henne! Men åssen er hun til en overivrig slamp da? Banzai er ikke akkurat rolig rundt katter Siter
Annik Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Skrevet 31. Mars 2015 Ja hørte de skulle passe henne! Men åssen er hun til en overivrig slamp da? Banzai er ikke akkurat rolig rundt katter blir Milo for ille, så får han seg et klask. Men hun er veldig nysgjerrig på andre hunder, hun er bare ikke helt overbevist om at de er kule 1 Siter
Siljus Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Skrevet 31. Mars 2015 Hey, i verste fall får jeg lempe kattekreket på badet eller soverommet, så kan dere dra med hunder på besøk OG hilse på Thea uten overivrig Baias som vil tygge litt på nakken For da er nemlig han på stua med meg Win win! 2 Siter
Sanne Skrevet 31. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2015 @Annik Haha, da ville han fått seg noen klask for å si det sånn. Kattene her er vandt til han nå, men jeg tipper han blir litt ekstrem for en katt som ikke har opplevd en Banzai før @Siljus Smart! Da må vi prøve å komme oss oppover en tur 1 Siter
Lars J Skrevet 31. Mars 2015 Rapporter Skrevet 31. Mars 2015 La ut noen bilder i Nicki-tråden 1 Siter
Sanne Skrevet 1. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2015 Da kommer det en ladning lekebilder herfra også! Samboer som har tatt disse bildene Buhund og lundehund med blundehund i midten Fine Nicki Shensi hadde kråkevenn når hun var valp. Og denne var mistenksomt lik i oppførsel og måten den viste interesse for henne på 4 Siter
Lars J Skrevet 1. April 2015 Rapporter Skrevet 1. April 2015 Ble veldig bra de oppstillingsbildene Fine hunder, og god illustrasjon på blandingsprosjektet... 1 Siter
Sanne Skrevet 1. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2015 Ble veldig bra de oppstillingsbildene Fine hunder, og god illustrasjon på blandingsprosjektet... Ja ble veldig bra! Superartig å få mulighet til å ta et sånt bilde Siter
bardmand Skrevet 1. April 2015 Rapporter Skrevet 1. April 2015 Ja ble veldig bra! Superartig å få mulighet til å ta et sånt bilde Og vi er mange som er takknemlige for det! Kjempejobb, alle sammen! Det er jo DET bildet vi skulle hatt i Hundesport, da ... Siter
Sanne Skrevet 1. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2015 Og vi er mange som er takknemlige for det! Kjempejobb, alle sammen! Det er jo DET bildet vi skulle hatt i Hundesport, da ... Ja absolutt! Det hadde faktisk vært genialt! Siter
Sanne Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2015 For en fin trio! De er skjønne ja Siter
Sanne Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2015 God påske fra vofsegjengen vår 2 Siter
Sanne Skrevet 4. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2015 Disse to altså Koser seg voldsomt sammen de to <3 Og ellers har Banzai fått seg pusekjæreste 4 Siter
Poter Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 For en fin trio! Ser ut som Banzai har fått det fineste fra begge rasene Siter
Sanne Skrevet 17. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2015 For en fin trio! Ser ut som Banzai har fått det fineste fra begge rasene Ja helt enig der. Han er rett og slett vanvittig pen! Alle smelter fullstendig for han, til og med folk som ikke er noe særlig interessert i hund Siter
Sanne Skrevet 26. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2015 Kan jo kanskje komme med en liten oppdateringen om Banzai Han er nå 9 og en halv mnd og er fremdeles like vidunderlig herlig Unghundtiden kan ikke sies å være en utfordring med han her foreløpig hvertfall. En enorm energi som er helt umulig å tømme, pågangsmot så det holder, litt feig på lyder og nye gjenstander, men ikke noe som er et problem i hverdagen eller for han. Elsker fremdeles folk altfor mye og er super med alt av andre hunder. Vil bare leke og smiske han, samme om det er tispe eller hannhund Han bjeffer en del, men det er mest pga Shensi. Ikke noe problem å få han til å være stille, man trenger bare si hysj med helt vanlig stemme, for gutten er myk som smør. Han og Shensi er perlevenner, så det blir jo en tragedie når hun nå får slippe... Dessverre er ikke Banzai og Bamse på talefot. Banzai vil gjerne, men Bamse har blitt så veldig sær Alt i alt har vi virkelig vært heldig med gutteslampen vår, han er bare helt utrolig vidunderlig, enkel og god! Shensi orket litt rolig lek i kveld og gjett om Banzai var lykkelig 7 Siter
Recommended Posts