Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg er student ved Axelsons Body Work School og er under utdanning for å bli massør. I den forbindelse skal jeg ha en del praksis. Send meg en PM for mer detaljer evt interesse. Jeg holder til i Lier.

250,- pr time.

• Like 1
Skrevet

I likhet med Ane skulle både jeg, nakken og skulderen min ønske at du holdt til i Bergen :ahappy:

Sannsynligvis resten av kroppen også. Jeg ante ikke før for noen dager siden at det var SÅ digg å få håndmassaske feks. :D

• Like 1
Skrevet

Sannsynligvis resten av kroppen også. Jeg ante ikke før for noen dager siden at det var SÅ digg å få håndmassaske feks. :D

Det er digg! Åhh, nå må jeg finne en flink massør i nærheten, hehe.

• Like 1
Skrevet

I likhet med Ane skulle både jeg, nakken og skulderen min ønske at du holdt til i Bergen :ahappy:

Fy! Hvorfor er du ikke i Bergen?? :( :(

Kom til Bergen å ha praksis!

Haha, jeg skulle ønske jeg hadde et liv fullt av masse ledige helger, så skulle dere fått spandere turen over fjellet mot massasje! :wub:

• Like 2
Skrevet

Ååååh du skulle sagt ifra når jeg var nede på nkk oslo :-)

Noe i forbindelse med NKK Lillestrøm behøver jo ikke å være helt umulig. ;)

Skrevet

Trodde det var hundemassasje først, og da skulle jeg booket deg til Casper neste gang du var i området :D Høres ut som det ikke blir problemer med å få kunder til menneskemassasje heller da :D

• Like 1
Skrevet

Jeg kommer hjem i oktober en uke, klar for å bli knadd på :D

Jeg har eventuelt bestemt meg for å ta en tur til Lillehammer i helgen.. ;)

Omg, dette har jeg lyst til. :|

Go for it! :D

Trodde det var hundemassasje først, og da skulle jeg booket deg til Casper neste gang du var i området :D Høres ut som det ikke blir problemer med å få kunder til menneskemassasje heller da :D

Lillehammer i helgen, om menneskekroppen ønsker seg massasje også. ;)

Å heisann! Bare å vente på lønning da :D

:D

Skal ikke du til Bergen i forbindelse med parring av ene hunden? *hint hint* :D

Nei, jeg prøver ikke Bergen igjen denne gangen. :( Men vi kan jo treffes i Stockholmsområdet. :rofl:

Skrevet

Hvor langt er det fra meg (Skien) til deg? :D

Og, er en time 60 min?

En "time" til denne prisen er ca 75 min. Jeg tror det er rundt 1,5 time kjøring. :) Iregnet i de 75 min er avkledning, påkledning, anamnese osv.

• Like 1
Skrevet

Jeg har eventuelt bestemt meg for å ta en tur til Lillehammer i helgen.. ;)

Go for it! :D

Lillehammer i helgen, om menneskekroppen ønsker seg massasje også. ;)

:D

Nei, jeg prøver ikke Bergen igjen denne gangen. :( Men vi kan jo treffes i Stockholmsområdet. :rofl:

Har du?:D

Skrevet

Fillern, at jeg ikke tenkte på det på mandag! ;) Stive ME-kroppen har godt av litt massasje. Kanskje en annen gang...

Mandag skulle jeg uansett avgårde for å gå spor, men vi kan sikkert finne en annen dag. Har forøvrig mulighet til å låne lokaler og benker på skolen i Oslo så lenge det er ledig. Men nå har jeg lånt meg benk her hjemme også, så nå er jeg klar. :D

@Kaja - ja har tenkt meg til Lillehammer i helgen. Skulle du hatt en massasje? En tur i skogen? :D

Skrevet

Mandag skulle jeg uansett avgårde for å gå spor, men vi kan sikkert finne en annen dag. Har forøvrig mulighet til å låne lokaler og benker på skolen i Oslo så lenge det er ledig. Men nå har jeg lånt meg benk her hjemme også, så nå er jeg klar. :D

@Kaja - ja har tenkt meg til Lillehammer i helgen. Skulle du hatt en massasje? En tur i skogen? :D

Begge deler? :D

• Like 1
Skrevet

Jeg skal til Lillehammer i helgen og jeg får låne et kontor med benk der. Kroppen min har mulighet til max tre massasjer på lørdag og en er booket. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei! valpen vår på 14 uker har egentlig vært eksemplarisk, bortsett fra litt utfordringer på natt og med bur. Men nå har det virkelig blitt ekstremt mye biting. Vi fører dagbok og ser at det sammenheng mellom overstimulering og lite søvn som gjør at han får disse bite periodene. Det går ikke an å avlede han med gobiter, bein eller ignorering og vi må sette han i timeout for å roe han.    noen som har noen tips til å håndtere dette? Han biter oss til blods og sikter fast når han skal følges i timeout eller ut for å gå på do. Vi vet vi skal prøve å unngå overstimulering og at han må få mer søvn. Men enn så lenge har vi slitt litt med å få han til å roe seg alene på dag og kveldstid 
    • Hei! Jeg var på tur med min hund i Rogalands området i går. Han var i bånd på fjellet. Midt på turen traff vi på en løs hund. Jeg ropte vent på den flere ganger da jeg ikke så eier. Eier hørte mine rop og prøvde å kalle inn sin hund. Den hørte ikke etter og jeg tok min hund (i bånd) mellom beina mine. Jeg ropte og spurte om den var vennlig, svaret jeg fikk var at det visste han ikke. Jeg sa han måtte skynde seg og komme, for å få sin hund under kontroll. Hunden løp bort til min og det ble fullt angrep. Eier nådde frem og regelrett banket opp sin egen hund (slag og spark) for å få den unna.jeg holdt min hund hele tiden, mellom beina mine i bånd. Eier fikk hunden vekk og jeg sa de skulle komme seg bort med en eneste gang. Nå er det flere ting jeg lurer/angrer på. For det første så ble hunden min skadet (bare små skraper men allikevel) og jeg aner ikke hvordan angripende hund har det etter han fikk en slik behandling fra sin eier. Videre ropte jeg til dem at det er lurt å ha hunden i bånd når den ikke reagerer på innkalling, men fikk til svar at det ikke er båndtvang i området. Dette reagerer jeg veldig på. Man skal vel vitterlig ha hunden i bånd dersom den ikke svarer på innkalling og angriper andre? (I bånd) synes ikke dette er en hund som skal gå løs i naturen. Hva kan jeg gjøre?
    • Takk. Vi har nå prøvd med frokost kl 07-08, middag 14-15 og kvelds 19.30-20 tiden. Så får vi se hvordan det går seg til.
    • Neppe. Hvis du ser på rasekatter ville jeg først og fremst satt meg inn i gemytt og behov hos de ulike. 
    • Tror dere at det er lurere med en ekstra stor katt? Sånn som Maine Coon ?  Da kan den sikkert forsvare seg mere og hundene kanskje ser dem på en annen måte når de er større?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...